Dramă în cosmos (ep. 4)

Din seria **Amorurile Buratinei**,

În cadrul programului anticultural **Telenovelele cosmice**,

Nenea Cosmos prezintă:

EPISODUL 4 – Galacticul din fiecare

(scena 1)

(Doi membri ai echipajului merg în mîini şi dau din picioare în cala submarinului intergalactic România, submarin care se deplasează răsturnat dar în sus, aşa cum l-a lăsat pilotul Ion, cu cîrma blocată)

Fane Spaniolu’: Am călătorit şi cu submarinul Spania, stăteam relaxat, dar tot aici este mai bine, uite ce bicepşi şi tricepşi am!

Gică Italianu’: Poate că da, dar aici ţi se înmoaie imediat picioarele.

Fane Spaniolu’: Totuşi prefer aici, împreună cu nevoile şi neamul, plus că nu mă dă nimeni jos.

Gică Italianu’: Ai dreptate, nici nu se poate, aici ca să te dea jos ar trebui să te dea sus.

Fane Spaniolu’: Păi vrei să zici că cei de sus în acest submarin sînt jos?

Gică Italianu’: Eşti chior? Nu-i vezi acolo, jos de tot? Se înghesuie care dintre ei să fie mai jos, tot mai jos, uite-l pe Traian, uite-l pe Ion, ce le mai place să se coboare cu toţii…

(scena 2)

(Congresul mondial al îmbîrligătorilor şi combinatorilor galactici, CMAÎŞCG, rîndul 22, spre capăt de rînd)

Caracatiţa: „#%44, fă sepio, ţine şi tu braţele ălea mai încolo, /(&%23¤, nu vezi că ai ocupat tu tot?

Sepia: /()6″#2, ce proastă eşti, sînt braţele tale, le-ai uitat aici de la congresul trecut şi acum faci pe nebuna…

Caracatiţa: 43%¤#22, să-mi bag picioarele şi ciocul, aşa e, nu mi le-a luat nimeni! Braţele mele dragi! Adelule! Miroane! Rozaliule! Aici eraţi!

Sepia: 87%¤, cîtă vrăjeală ai pe tine, nu ştiai cum să scapi de ele şi acum faci pe sentimentala…

Caracatiţa: 234#”#2, ce să fac, iar am nevoie de toate braţele, doar şopîrlelor le cresc cozi noi, eu şi cu tine rămînem tot cu ce ne-a rămas de la soacre…

Sepia: 34#¤))8, auzi băi caracatiţo, tu ai observat o chestie? Oricum ne-am face treaba, orice am îmbîrliga, la fiecare congres tot aici în rîndul 22 stăm noi cu ale noastre, la prezidiu tot ăia mari. Hai să facem ceva!

Caracatiţa: 6567¤5”, fă, te-ai tîmpit de tot, dă-i naibii de albanari, dă-l încolo de satelitul mamă Koso, nu te-ai săturat cît ţi-ai luat-o? Ăştia acum se plictisesc după ce au omorît scorpionul din planeta cu deşert şi zeamă de rachetă, stai naibii cuminte.

(scena 1)

Fane Spaniolu’: Auzi băi Italianule, ăla mic mic din colţ nu e roboţelul gionic, ăla care a virusat tot echipajul lui Ion?

Gică Italianu’: A ajuns sus adică jos de tot. Bravo lui. Să vezi că acum îl reprogramează din nou pe planeta Columb să se combine şi cu Liga Boierilor Liberişti ca să îi viruseze şi pe ăia. Scot columbiştii ăştia în fiecare an nişte viruşi antitanc de mai mare dragul dar tot degeaba, rusolanii parcă sînt mai vii ca niciodată.

Fane Spaniolul: Priveşte pe geam să vezi ce tare luminează planeta Columb, zici că e un licurici. La fel şi planeta Roşie.

Gică Italianul: Ia mai dă-i dincolo de Universul Cunoscut cu planetele şi prostiile lor. Azi ce facem? Luăm sau dăm muie?

(scena 2)

Caracatiţa: 3466#¤2… anul ăsta e recolta mică de guguştiuci.

Sepia: 656¤%… da, şi parcă e un făcut, de la an la an sînt mai puţini. Păcat că la noi nu cresc pinguinii… Oricum nu e bai, acum tu ştii drumul spre Europulis, e ceva cu constelaţia aia?

Caracatiţa: „#¤07%%… e pe naiba. Nişte stele care vor să înghesuie pe toată lumea în acelaşi submarin dar nu l-au construit încă.

Sepia: 32343##… să mă bag? Ar trebui să îmi schimb culoarea… dar nu-i bai, asta îmi e meseria… pînă şi tu ai reuşit…

(va urma)

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

