Premiul lui krossfire

Ce premiu să îi dau eu lui http://www.krossfire.ro/, că n-am nici o idee isteaţă? Aştept propuneri dibace, că tirbuşoane cred că are şi el, iar dacă aş avea bani de Porsche, i-aş lua întîi unul lui tata. Ce premiu să îi dau eu Magnificului?

18 responses to “Premiul lui krossfire

  1. Bă, nu eşti prost, ba din contră. Da de ce roşu?

  2. pai ce, focul e rosu?

    asa poti sa zici ca arc inseamna crossbow, si atunci jocul de cuvinte al lui arhi poate sa insemne boul rosu.

  3. aha, inroseste.

    oricum asta cu arcul e cea mai buna idee pina in prezent, eu nu am reusit sa trec de stadiul de a ma gindi la acelasi cadou adica fix aceeasi carte ca cea care a fost premiul de anul trecut pentru jeg.

    o lipsa de imaginatie crasa. aproape ca ma doare.

  4. si da arhi, m-am uitat si la fungift, dar nu cred ca vrea omul crosa de golf.

    Kross, te bagi la o crosa de golf? da un mail.

  5. Dupa ce am vazut acum un la Brainiac ca poti distruge extrem de multe chestii cu ea, mai stii :) ?

    Man, nu te strofoca acolo , ia ce vrei sau mazgaleste o diploma ceva :)

  6. Eu i-as lua cartea „Maimuta goala” de Desmond Morris. Stiu ca e ceva ce i-ar face placere

  7. multam . s-a retinut dar nu s-a batut in cuie.

  8. Nici un curs de chineza cu CD n-ar strica (mandarina that is…ca nu mai am bani de modulele de la Ariel :)) )

  9. Ce fain, parca ii scriu lui Mos Craciun doar ca Mosul asta nu imi e dator cu nimic, n-are treaba daca am fost cuminte sau nu si poate da spam la toate cererile de cadouri :P

  10. daca fac eu acum gluma aia inteligenta ca n-avem mandarine dar niste banane s-ar gasi o fi bine?

    mai concret habar nu am de unde sa iau curs de chineza si mai ales nu cred ca ar putea sa fie reprezentativ pentru minunatul concurs pe care l-ai cistigat. nu e sugestiv, da? trebuie ceva cosmic, da?

  11. poi si chineza nu e cosmica?

    Cand incep chinezii sa vorbeasca nu ii intelege nimeni…asa si cu extraterestrii…

  12. Hmm…niste praf stelar ar fi fun :)

  13. cu prafu’ cica nu e bine…

  14. S-a receptionat, multumax pentru premiu, good stuff :)

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

