10+10 – Jeg

10 întrebări: Nenea Cosmos. 10 răspunsuri: Darius Groza.

1) Ai terminat facultatea. Ai vizitat Europa. Te pregăteşti pentru a conduce ţara?

Nu. Sunt gata. După tară aştept. Deşi ea va fi doar o mică particulă din întregul unitar condus de mine pe culmile succesului civilizaţional.

2) Presiunea este masa ori viteza. Nu, ăla e impulsul. Presiunea este forţa supra suprafaţă. Te interesează? Părinţii tăi ştiu?

Păi… masa am. Destulă. Mănânc toate prostiile, spre deosebire de alţii, care mănâncă toate căcaturile, fiind, astfel, nişte mâncători de căcat. „Gya!” Dupa care excret toate căcaturile. Aia-i altă poveste. Ideea-i că am chiar mai multe mese pe zi (decât ar trebui), ceea ce cumulează în masa mea de gras ce sunt. Viteza depinde de net. Deci as putea să am impuls, prin înmulţirea lor. Că ai zis că presiunea  îi masa sau viteza. Sau impulsul. Suprafata iară am şi, dacă ma forţez, screm, aplic şi presiune. Respectiv, nu, nu ştiu părinţii, da’ o să le zic să te citească, din doua motive: să afle, iar tu să-ţi dublezi numărul de cititori.

3) Ai un talent extraordinar. Eşti de o inteligenţă diabolică. Îţi prevăd un viitor strălucitor. Tu?

Mulţumesc frumos. Şi eu, la rândul meu, îţi prevăd ţie, la rândul tău, un viitor strălucit. Săru’-mâna la doamnă.

4) Bănuiesc că ştii că astăzi este 1 decembrie. Bănuiesc că cunoşti toate semnificaţiile. Crezi că mai poţi adăuga vreuna?

Bănuiesc eu că tu nu ştii, de fapt, că astăzi nu e 1 decembrie. În momentul în care noi scriam astea, era 23 noiembrie, iar tu sper că ştii care-i semnificaţia ei: începerea sărbătorii de o săptamână până în 1 decembrie. Când, într-adevăr, cred că ar trebui adaugată semnificaţia încă unui nou 1 decembrie în care vă puteţi bucura de mine. Cum, de altfel, ar trebui să fie în fiecare zi, dacă nu chiar de două ori pe zi.

5) Se ştie că eşti cîştigătorul Concursului Cosmic, ediţia 2007. E vreo mare brînză?

Da. Faptul că am câstigat în 2007 a fost, este şi va fi o una dintre cele mai mari brânze, dacă nu cea mai mare. Din nefericire pentru orice alt participant, NIMENI nu va mai câştiga VREODATĂ Concursul Cosmic, ediţia 2007, care este şi singura mare brânză.

6) Să revenim la ziua de astăzi. Cum recomanzi să se desfăşoare sărbătorile?

Festiv. Aşa le şede bine.

7) Creativitatea este ceea ce oferi tu pe piaţa muncii. Cînd o să înveţi şi tu o meserie?

Când o să necesite piaţa muncii. Deocamdată totul e în criză, nu ştim nimic cu siguranţă. Deci nu are sens să ne îngrijorăm. Decât, desigur, cei care ştiu o meserie.

8 ) Aici este momentul să te adresezi naţiunii. Ai cuvîntul.

Care naţiune, dragă? O să te citească doar prietenii mei.

9) Această întrebare se anulează datorită reducerii bugetului. Criză financiară…

Rămâi dator.

10) Exprimă-te liber. Spune ce simţi. Încheie frumos, cum vrei tu, cu filme, cu poze, cu desene pe asfalt. Asta ca să nu zici că eşti oprimat. Şi da, mă doare la bască cum ai votat.

Tu de pe la întrebarea 7 nu prea ai mai avut ce, aşa-i? O să pun un film. Ţi-l trimit mai către 1 decembrie…

http://www.trilulilu.ro/Jeg/a24313562f8565

 www.jeg.ro

8 responses to “10+10 – Jeg

  1. Eu deja miam exprimat plictiseala ince priveste aceste pseudo interviuri nashpa.

  2. O, stai cam scris gresit. Incea priveste nu ince priveste.

  3. Poţi pune filmul cu Jeg tagu’ mare. Pentru tine l-am făcut, fireşte. Da’ nu mai venea decembriul ăla odat’.

  4. da bine ma, ca tu crezi ca eu stiu sa pun filme de pe trilulilu…

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

