Dramă în cosmos ep. 5

Din seria **Amorurile Buratinei**,

În cadrul programului anticultural **Telenovelele cosmice**,

Nenea Cosmos prezintă:

EPISODUL 5 – Proşti şi antiproşti

(scena 1)

(optsutepatruzecişitrei de floci cresc veseli lîngă pizda Buratinei. Buratina este mîndră despre ei şi îşi tot numără flocii în consecinţă)

Buratina: Vai mie, sărăcuţa de mine, amărîtă sînt, vai, vai, am pierdut un floc.

Caracatiţa: %%)&5483. O să îţi crească altul mîine, nu te mai plînge pentru atîta lucru.

Buratina: Oare mă va mai iubi Traian fără un floc? Ce mă fac? Nici Ion nu mă mai vrea…

Caracatiţa: #”#233. Proastă eşti, dar aşa te şi vreau. Plină de sentimente de culpabilitate. Nefericită. Zdreanţă. … (în sinea ei) O să îi pun mîine pe Traian, Ion, Emil şi care s-o mai nimeri să îi dea fraierei cu soluţie miraculoasă de crescut flocii şi impozitele. 56¤%/45.

Buratina: Domne, Doamne, ajută-mă pe mine păcătoasa să îmi crească flocii repede şi dă-mi Doamne cît mai mulţi, să mă iubească Traian şi de ce nu, şi Ion.

Caracatiţa (în sinea ei): Imbecilă creatură. 35876%¤%. Eu îi dau religie să se supună mai bine şi eventual să evadeze din cînd în cînd din realitate şi ea se foloseşte de instrument tot ca să fie curvă. 3456&¤%¤#. Şi ce curvă. Proastă. Nu se alege cu nimic, plăteşte consumaţia, hotelul, evident că îi şi place să plătească, dar finalul e mereu memorabil. Uită că trebuie să aibă şi ea o plăcere. 678¤&. E de ajuns că au futut-o transformerii ăştia şi hop, nu mai are griji cinci minute. Este ieftin să ai grijă de popoare şi de planete. Nişte piloţi de submarine capabili şi gata grijile. Mă rog, uneori.

Buratina: L-am găsit! L-am găsit! Era în cur!

(scena 2)

(planeta Tecsos, sistemul stelar cu dungi, galaxia noastră. Tatăl şi fiul stau de vorbă despre conducerea de submarine intergalactice. Pe o masă de făcut bilanţuri sînt aruncate nişte fotografii cu proşti celebri. În jur numai tufişuri.)

Marele Bossket: Încă de cînd eram braţ de caracatiţă la Casa Intergalactică de Aburit am înţeles foarte bine ce funcţionează cel mai bine la un submarin galactic, restul venind de la sine.

Micul Bossket: Tată, lasă-mă să ghicesc. Vorbeşti despre cîrmă, nu?

Marele Bossket: Nu. La un submarin cel mai bi…

Micul Bossket: Ba ştiu eu, ştiu eu. E vorba de motor, nu?

Marele Bossket: Nu, nici motorul. La subma…

Micul Bossket: Atunci trebuie să fie ştergătoarele de parbriz stelar, sigur asta e ideea!

Marele Bossket: Mai taci tîmpitule, că de aia zice toată galaxia că eşti retard. Cel mai bine la un submarin intergalactic funcţionează pilotul, căpitanul, cîrmaciul. De aia restul vine de la sine. De aia tu eşti cel mai prost pilot de submarine dar ai fost ales de două ori la cîrma celui mai mare submarin intergalactic din galaxie. Prost, prost, dar funcţionezi perfect. Cînd mă gîndesc că conform rotaţiei cadrelor o să îţi urmeze Hillara… Îmi vine să îl recomand pe Traian din submarinul lui răsturnat, aşa de bine îţi seamănă, ar fi un bun democoi, aici, vizavi de noi… Hillara, my bushy ass!

Micul Bossket: Tati, stai liniştit, nu cred că sistemul stelar cu dungi va vota o lesbiancă la cîrmă, mai ales pe una al cărei soţ a dat cu submarinul în monipizdă şi în Albanix. Cît despre Traian, mira-m-aş eu să fie atăt de bun precum zici. A trebuit să mă transform în licurici ca să recunoască că îi place… Plus că la el în submarin s-a pierdut o ţeavă cu lichid financiar. Au găsit-o rusolanii.

Marele Bossket: Amănunte. Tot de-ai noştri. Ştii ceva? Ia ţine-te tu bine de cîrma aia că mă duc să transmit un mesaj în spaţiu… (în sinea lui) O să le lăsăm democoaielor un război în Irania, să vezi cum nu o să îi voteze nimeni…
(va urma)

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

