10+10 – Andreanum.org / partea 1 – Tractoristu’

10 întrebări: Nenea Cosmos. Cîte 10 răspunsuri: Andreanum, Mutsunake, Tractoristu’.

1) A tunat de v-a adunat. De diferiţi sînteţi diferiţi. De ce împreună?
Diversitatea este cel mai misto lucru de pe lumea asta, dar ea nu se manifesta decit in momentul in care cel putin doua din multele componente care o alcatuiesc vin in contact unul cu altul. De ce impreuna? Pentru ca ne-am propus sa perpetuam diversitatea, de orice fel ar fi ea
2) Lumea nu ştie că din cauză de Andreanum mi-am făcut eu blog. Pe voi ce v-a apucat?
De buna credinta fiind, exclud din start ipoteza ca ti-ai fi spus „ia uite ba, pina si aia si-a facut blog”. Ce-ar mai ramine in cazul acesta? Entuziasmul. Pentru ca, daca n-ar fi fost entuziasmul, ce altceva te-ar fi facut sa-l mentii pe linia de plutire? …si iata raspunsul la intrebarea ta.
3) Andreanum are o acoperire intercontinentală. Pe cînd multinaţionala?
Sediu off-shore si CEO ne-am tras deja. Singura problema inca nerezolvata ar mai fi disputa mea cu mutsunake privitor la dimensiunile busturilor secretarelor si femeilor de servici; ambii sustinem contrariul.
4) Mulţi dintre aştia de îşi zic blogări se dau miloşi. Cît mai contează o faptă bună dacă mai rămîn alte o mie nefăcute?
Daca o mie si unu de bloggeri ar face, fiecare, cite o fapta buna, este ca n-ar mai ramine mare lucru de facut la departamentul „fapte bune”? Pentru toate celelalte exista guvernul, parlamentul, presedintia si mastercard.
5) Se dă: distanţa de la Pămînt la Lună, o carte cu Schiţe de Caragiale, un manual despre cultivarea porumbului şi o motocicletă cu ataş. Se cere: demonstraţi plăcerea comunicării în scris în minim 10 rînduri de fiecare.
Pe sub stiuletii de porumb in floare
Noi, mina-n mina, ne-am plimbat de mici(*).
In cap de lan eu ti-am furat o sarutare,
Tu mi-ai pocnit c-o laba plina de urzici.
 
Io piedica ti-am pus, doar sint barbat,
Si te-am muiat cu capu’ o leaca prin noroi,
Te-ai ridicat cu draci si m-ai scuipat
Apoi ai decolat ca fugarita de moroi.
 
Perfida, din atas (**) ai scos o carte (***)
Si ai zvirlit-o cu putere inspre mine,
Io am ramas pe jos, ranit, pe-o parte,
Patruns de-un dor de moarte pentru tine.
 
Acolo m-ai lasat, Didino, in miezu’ noptii,
Urlind tandem cu lupii de la Pamint la Luna (****).
A doua zi, din mine, au mai gasit chilotii,
Un PDA, bocancii si un castron de spuma.
 
(*) – eram studenti la horticultura si imparteam acelasi manual de cultivare a porumbului
(**) – atasul motocicletei din ipoteza problemei
(***) – Schitele de Caragiale
(****) – asta e simplu de dedus, nu mai stau s-o explic
6) Politica. Voi acum nu. Voi mîine nu. Atunci cine şi cînd?
Ne pare rau ca nu esti in stare sa ne citesti printre rinduri; fiecare cuvintel pe care-l scriem noi pe blog are o imensa incarcatura politica. De fapt, noi vom alcatui primul triumvirat prezidential din istoria Romaniei. Deocamdata constitutia ne interzice.
7) Eu sînt Nenea Cosmos, acest Nea Caisă al mileniului trei. Universul nu mai există şi am la dispoziţie o săptamînă ca să îl refac. Ceva preferinţe?
Da, trei:
i. sa interzici religia; astfel nu va mai trebui sa-l refaci atit de des
ii. sa creezi elementul „bere”, sa aiba un timp de dublare foarte mic si sa-i permiti sa se formeze si sa existe in stare naturala
iii. sa desfiintezi gravitatia, soacrele, vederea stereoscopica, granitzele de orice fel, lombosciatica, manualul de chimie, tintarii, manelele si tasta Num Lock
8 ) Doresc trei linkuri către trei bloguri pe care eu nu le cunosc.
Io n-am timp sa citesc nici blogurile insirate in blogroll-ul nostru, deci cred c-o sa continui sa-ti doresti in continuare.
9) Aici este locul unde vă puneti întrebări între voi. Eventual vă şi răspundeţi.
@mutsunake: adeseori, in toiul noptii, ma trezesc transpirat si cu un biziit enervant in urechea stinga. deschid ochii si vad un nor de muste care se napusteste inspre mine. de regula ma refugiez in baie, la adapostul frigiderului. acolo, in urechea dreapta, o voce grava imi sopteste sa renunt la toate, sa-i adun pe toti intr-o camera si sa deschid vana cu sirop de tuse, sa-i inec pe toti. imi repugna siropul de tuse, pot folosi nectar de piersici? 
@andreanum: cind mama naibii primim salariul pe februarie?
10) Este plină istoria de revoluţii sociale, industriale şamd. Numiţi două, cea mai fastă si cea mai nefastă.
Cea mai fasta ar trebui sa fie calculatorul, normal, iar cea mai iar cea mai nefasta este, in mod sigur, miorlaita de Mariah Carey.
2 responses to “10+10 – Andreanum.org / partea 1 – Tractoristu’

  1. Until I found this I thughot I’d have to spend the day inside.

  2. Das sind wirklich schöne Farben und Stoffe! Vielen Dank für den netten Kommentar zu meinen gehäkelten Sachen. Leider kann ich ja nicht nähen, daher muss ich mich auf alles mit Wolle beschränken :)Viele Grüße von PillePalle

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

