10 + 10 – Arhi

10 întrebări: Nenea Cosmos. 10 răspunsuri: Cetin Ametcea.

1) Ai intrat în cîmpul muncii trăgînd de osii pe sub vagoane. Acum declari că ai meseria de *Arhi*. Ce scrie în cartea de muncă?

În cartea de muncă scria Project Manager. Acum nu scrie nimic, în aşteptarea firmei de problogger pe care mi-o voi trage când o să am mai mulţi bani.

2) Ce se mai întîmplă cu arhi.tv?

Arhitv este în construcţie. Am definitivat un sistem şi aproape de sfârşitul lunii îi vom da drumul cu surle şi trâmbiţe.

3) Mie nu îmi plac cei care folosesc exprimarea *ţară de căcat*. Tu ce părere ai?

Păi, trăim într-o ţară de căcat, cu oameni de căcat. De ce să fiu împotriva exprimării, când ea reprezintă un adevăr?

4) Întrebare de oracol, dar merge. Dacă dispare unul dintre oraşele Bucureşti şi Constanţa peste noapte tu în ce oraş ai prefera să fii?

Bangkok

5) Blogurile sînt o sursă eficientă de informaţie datorită lipsei cenzurii. Mai există şi alt motiv?

Da. Pe bloguri ajung defulările celor care nu pot „scuipa” în mediul lor natural ceea ce ştiu.

6) E la modă ca nevestele de bloggeri să aibă şi ele blog. Să fie asta o compensaţie sau o oportunitate?

Probabil bietele femei simt şi ele nevoia să încerce experienţele soţului. Dacă sex nu, vorbă nu, măcar online să fie împreună.

7) Sîntem amîndoi din categoria celor care dispreţuiesc politicienii. Şi totuşi, dacă nu ei atunci cine?

Desigur, alţii. Iar dacă nu sunt alţii, întrebarea 4 dă  răspunsul corect.

8 ) În principiu blogurile se împart în două mari categorii, bloguri cu reclame plătite şi fără reclame plătite. Contează?

Nu. Poţi scrie bine şi incisiv fără să ai reclamă. Sunt mulţi dintre cei care sunt foarte tari în domeniu care trăiesc din altceva, cum sunt cabral sau ciutacu. Eu însă trăiesc exclusiv din reclama de pe blogul meu. Contează prea puţin la urma urmei. Important e conţinutul, nu reclama.  Bloggerul pune reclamă dacă îi place. Fiecare dintre noi am refuzat oferte de publicitate pentru că nu se încadrau în profilul nostru.

9) Faci parte dintr-o minoritate etnică. Simţi nevoia de corectitudine politică?

Nu fac parte dintr-o minoritate etnică. Întâmplător port numele tatălui meu natural. Nu am nici o legatură cu turcii sau tătarii, copilăria am trăit-o în Moldova la bunici, viaţa în Vitan, lângă şcoala 87. Nici măcar salut nu ştiu să zic în turcă sau tătară. Cât despre corectitudine politică, asta e o mare LABĂ şi se numeşte discriminare pozitivă. Exact ca şi cu locurile din şcoli, fără examen, pentru ţigani. Un mare rahat, româneşte vorbind.

10) În primul rînd pentru tine blogul este o distracţie şi un mijloc de exprimare, abia apoi o eventuală sursă financiară. Fără acest mijloc de exprimare ce ai face?

În primul rând pentru mine blogul este o sursă financiară, nu este o distractie. Mă simt bine când fac blogging, pentru că îmi place ceea ce fac. Dar nu mai este demult o distracţie şi sunt momente în care chiar tânjesc după o zi liberă în care să nu îmi sparg capul gândindu-mă la ce aş scrie pe blog sau ce subiecte să abordez mâine. Dacă nu ar exista blogurile, aş fi un director de magazin sau vreun salesmanager prin vreo firmă.

 http://www.arhiblog.com/

http://www.cetin.ro/

http://www.nevasta.net/

 

9 responses to “10 + 10 – Arhi

  1. Pingback: Baleieri de dimineață » ARHI

  2. Corectitudinea politica e una si discriminarea pozitiva e alta. Daca sunt sau nu mari labe a alta poveste.

  3. Hmmm,… e scris adanc! :)

  4. stai sa vezi ce adinc o sa fie la voi!!!

  5. ” Întâmplător port numele tatălui meu natural. ”
    Bre, Arhi, ai ramas in urma cu tehnologia inmultirii prin pui vii; corect (asa cum ne invata americanii) este „tata biologic
    Ca sa nu confunde electoratul si sa se nasca idei gresite de genul ca te-ar fi proiectat vreun nechezol sau vreun „nenatural” din ala verde si cu antene

  6. WW, imi cer scuze:)))

  7. Pun pariu ca si pe tine te strigau aiurea la careu cand luai premii in generala :D

  8. Esti super tare Arhi ! Go go go

  9. Pingback: Baleieri de dimineață

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis