Dramă în cosmos (ep. 3)

Din seria **Amorurile Buratinei**,

În cadrul programului anticultural **Telenovelele cosmice**,

Nenea Cosmos prezintă:

EPISODUL 3 – Călătorie în tîmp

(scena 1)

(maşina de călătorie în tîmp, locurile din primul rînd, cu ciorapii scoşi)

Jiji Întîiul: Mă duc în Europu, tu unde te duci?

Patriciul: Eu în Canadu, pe stînga.

Jiji Întîiul: Eu pun pariu că …

Patriciul: La ce oră?

Jiji Întîiul: Păi nici n-ai aşteptat să auzi ce pariu pun. Eu pun pariu că 3 miliarde ale mele sînt mai mari decît 3 miliarde ale tale.

Patriciul: La ce oră?

(scena 2)

(centrul de votare stelar 4500392818AD4949VC454510004,59bis)

Caracatiţa: Buratino, 309485#¤%¤/, fă slugă, spală bine pe jos, şterge bine praful, 5467¤%&4587, mîine o să te transformi în cetăţean, vei călători în tîmp, tîmpito, mîine aici vei vota 4567/&/&&.

Buratina: Eu nu votez, mă doare la pizda mea cosmică de alegerile galactice, eu îl iubesc pe Traian, marele pilot de submarine galactice. Nu concurează şi el, nu mă interesează.

Caracatiţa: 3984&&%, of of, că proastă eşti. Păi n-ai citit la televizor că Traian a zis să votezi? (în sinea ei: pe ăştia îi manipulez patru ani, %%¤29, rahat, şi ei tot ca în prima zi, atîta ştiu, Ion aplecat şi Traian cu ochii vraişte 2234)&12, trebuie să modific călătoria în tîmp, prea s-au tîmpit)

Buratina: Bine, bine. Azi spăl pe jos. Mîine votez. Poimîine mă fuţi?

(scena 1)

Jiji Întîiul: Eu am 3 miliarde şi pilotul meu preferat de submarine galactice sînt eu, dar la campionatul de scufundări în cosmos îl prefer pe Traian, el ştie să ocolească miliardele mele, de aia călătoresc eu acum în tîmp, să văd cîte miliarde o să am după ce termină Traian cu pilotajul.

Patriciul: La ce oră?

Jiji Întîiul: Băi petrolizdule, băi miliardarule, băi zdreanţă, ce mă tot fuţi cu ora ta, mă enervezi, mă faci să mă transform, o să arăt eu galaxiei ce hahaleră eşti tu, eu ştiu tot, te povestesc la 0tv unde nu ştii ce pierzi, te sparg!

Patriciul: La ce oră?

(scena 2)

Buratina: Cred că o să îmi bag un mop în cur ca să şterg pe jos mai repede, simt nevoia.

Caracatiţa: 34956¤&%432.

Buratina: Aşa o să slăbesc mai repede şi o să fiu frumoasă şi Traian o să mă tragă de ţîţe bine şi o să fim fericiţi toţi.

Caracatiţa: 48943#¤%. Buratino, proasto, numai mîine la vot eşti cetăţean, acum şterge, slugă, nu te mai gîndi atît, doar bagă la cap, ((/%¤546.

(scena 3)

(fabrica de combinaţii a caracatiţei – secţia miliardari, abureală şi moloz)

The MotherFucker: De unde pînă unde l-ai scos tu pe Jiji cu 3 miliarde că la Patriciul ăla am lucrat 3 ani pînă să-l fac, am consumat toată tăriceala.

The BabySitter: Din media, băi, din media.

The MotherFucker: De unde mă din media?

The BabySitter: Cît a făcut Traian trei loopinguri cu submarinul am băgat media la maşina de călătorit în tîmp, cînd am scos-o şi am întors pagina, pleosc, gata Jiji.

(va urma)

One response to “Dramă în cosmos (ep. 3)

  1. Scena 4
    Ugly Mother Fucker: Campionatu’ de scuba?
    Muratina: You are Ugly mOther fucker!
    Ugly Mother Fucker: Campionatu’ de scuba?
    Curatina: Ce treaba ai tu cu scuba?
    Ugly Mother Fucker: N-ai vazut fa reclamele?
    Duratina: Ce reklame Sperietoare de ciori?
    Ugly Mother Fucker:Ale cu fondu’ de pensii?
    Curatina: Si care-i treaba cu scuba?
    Ugly Mother Fucker: Simplu investim banii de pensii private in submarine ultraperformamnte.

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

