Concursul Magnific 2008 – Premiul

Da. A avut loc anul trecut. A durat toată toamna, cu propuneri, votări, calificări, iar votări, o chestie lungită şi trasă de timp.

concurs-magnific-2008

Mai lipseşte premierea cîştigătorului.

Pentru premiere trebuia un premiu. L-am luat.

premiu-magnific-2008

Nu vă agitaţi, sînt două pentru că una mi-am cumpărat-o mie. Nu ca să o citesc, doar ca să o răsfoiesc, că doar sînt semidoct.

Probabil că va mai dura o grămadă de timp pînă o ambalez şi o trimit prin poştă cîştigătorului. La chestiile ăstea cu poşta am viteza ursului panda. Pînă una alta mai întîi îmi trebuie un ambalaj, deci nu ne grăbim, aşteptăm pînă îmi cumpăr pantofi să fac rost de o cutie nouă. Sau poate primesc eu vreo carte şi recuperez ambalajul. Mai vedem.

Alegerea premiului a durat enorm pentru că în primele două săptămîni din an aveam tendinţa să dau exact acelaşi premiu ca anul trecut, jeg ştie. Deh, anul ăsta zăcea prin librării cu discount 15% din preţul mai mare cu 25% faţă de anul trecut, dar fiind cu inspiraţia la pămînt mergea şi aşa (asta nefiind o observaţie de chitros, doar una de observator al pieţei). Pe urmă mi-am dat seama că la anul ar fi trebuit obligatoriu să dau tot cartea aia, deci trebuia să cumpăr mai multe şi să le ţin pe stoc. Greşit.

Pe urmă m-am gîndit să scriu eu o carte pe care să o dau premiu. O tipăream pe banii mei, dar mă scoteam cu drepturile de autor. Asta ar fi însemnat să dau premiul peste o mie de ani, cartea mea fiind încă în faza primelor pagini, şi tot aşa de cîţiva ani. De ce scriu o carte? Păi am făcut case, am plantat pomi, am făcut fîntîni, cresc un copil (mai mult îl creşte jupîneasa dar se petrece la mine în curte, se pune), mai trebuie să scriu o carte ca să mă împlinesc şi eu ca tot omul gospodar. Am învăţat asta de la socrul meu, mare om, mare caracter. El a scris-o pe a lui dar nu cred că vă interesează pe voi, este despre viaţa la ţară.

Să revenim la concurs. Ăla s-a terminat. O să trimit premiul. Poate ajunge. Pe urmă o să scriu un post lung şi funny despre secolul 21, istoria civilizaţiei, Nenea Cosmos, blogosferă, premianţi şamd. Va urma.

PS: Cică azi orice blogăr care se respectă zice ceva de înscăunarea lui Obama. Mă doare la patină.

7 responses to “Concursul Magnific 2008 – Premiul

  1. Nenea Cosmos,cand faci un concurs pentru necalificati, ma inscriu, imi place cartea…
    Sunt sigur ca pot concura la sectiunea cel mai camuflat, neobservat,i necitit si nescris blog al anului.
    Daca ma gandesc as putea concura la categoria cel mai puturos bologger crizat al anului 2009.
    Pardon premiul.

  2. Merci bre, stay metal ;)

  3. casargroz, atentie, daca iti place cartea, exista doua variante, una cu vreo 50 de roni mai scumpa decit cealalta. asta e aia mai ieftina, evident… plus ca in centru cartile sint mai scumpe …

  4. Sa’tz spui drept, inscaunarea lui Liviu Dragnea i-a dat flacari la Obama.
    Si chiar ma indoiesc (aproape oblic) ca ditamai curu’ Americii va fi salvat fix de-un negru si-a lui sinistra soacra.
    Ma rog, bin’ ca s-a comis premierea.
    :)

  5. premierea nu s-a comis, pina se misca nenea panda la posta mai dureaza…

  6. Io nu tre’ia să-i dau nu-ştiu-ce lu’ ăla de-o câştigat? Că am uitat.

  7. Uite ca ti-ai adus aminte!

    Dar tu poti sa dai si la locurile 2,3 si 4, nu ma supar.

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

