Premiile Kocmoc Bacsi 2007 – Cel mai mişto blogăr

premii-cosmos-2007.jpgÎn cadrul secţiunii ***Am blog, deci exist***,

la secţiunea

Motherfucker sau Babysitter, aceasta este întrebarea,

aţi votat  aici în perioada 26 noiembrie – 31 decembrie 2007 pe

Cel mai mişto blogger român al anului 2007.

1) http://www.jeg.ro/ – 40 voturi

2) http://www.groparu.ro/ – 27 voturi

3) http://gramos.wordpress.com/ – 17 voturi

4) http://www.visurat.ro/ – 13 voturi

5-6) http://andreanum.wordpress.com/ – 7 voturi

5-6) http://nu-sunt-printesa.blogspot.com/ – 7 voturi

7-8 ) http://kaizergogu.blogspot.com/ – 4 voturi

7-8 ) http://www.pigbrother.us/ – 4 voturi

9-10) http://careeste.blogspot.com/ – 3 voturi

9-10) http://denisuca.com/ – 3 voturi

11) http://www.sorin-tudor.ro/ – 1 vot

S-au luat în considerare doar voturile însoţite de linkul unui blog.

PREMIILE NENEA COSMOS 2007 – AUDIT by BLEGOO & ROBLEGOOFEST

Calificările au avut loc aici. Aşteptăm contestaţiile voastre cu mare interes (mai puţin pe ale lui Darius & Company).

AICI ESTE PREMIUL !

Speeeech, speeeech!

– În primul rînd este o mare onoare pentru mine că v-am cunoscut tuturor blogurile. Faptul că v-aţi calificat aici a depins de cei care dintr-o eroare oarecare îmi citesc inepţiile, deşi am forţat norocul cu o leapşă de lansare a concursului. Nu sînteţi cei mai buni blogări din România, pentru asta există topuri consacrate pe care le-am folosit şi eu ca să vă departajez la calificări, sînteţi însă cei mai buni blogări pentru cititorii mei şi pentru cititorii voştri, cea ce înseamnă că cu toţii sînteţi cei mai buni blogări din cosmos. Mai mult de atît NU vă mai poate oferi nimeni pentru că eu sînt unic. Au fost multe propuneri. Asta înseamnă ceva, înseamnă că o leapşă la vremea ei face cît zece adsensuri. Atunci cînd deja aveaţi voturi în calificări nu ştiaţi ce vă rezervă viitorul în finală pentru că nu ştia nimeni, nici eu adică. Iată-ne ajunşi la capăt de drum. Fericirea se poate vedea pe feţele tuturor concurenţilor pîlpîind vag peste oboseala acumulată dureros pe durata concursului, chiar mă întreb dacă oare ştiu toţi că au concurat aici. Dar cam atît despre voi, să revenim la mine. Eu am strîns şi de pe urma acestui concurs nişte multe clickuri. Eu m-am făcut şi mai cunoscut prin acest concurs. Eu am acum mai mulţi cititori decît acum două luni, mă rog, acum trei luni abia îmi făceam blogul. Eu mă bucur că fraierii se oftică cu această ocazie, pentru că mai mult decît orice eu mi-am făcut noi prieteni, pe unii dintre voi şi dintre prietenii voştri. Gata şi cu vorbăria despre mine, să trecem la cîştigători.

Locul 3 adică III, medalie de bronz cosmic, CEL MAI AL TREILEA BLOGĂR

3) http://gramos.wordpress.com/ – 17 voturi

O cooperativă minunată de GRAMOŞI care se simt bine în blog cum probabil că se simt bine şi în viaţă, au petrecut un an care le-a adus un kinder minunat, deţin un real talent de a spune lucruri simple în mod plăcut şi lucruri complicate în mod simplu. Vă pupă nenea!

Locul 2 adică II, medalie de argint cosmic, CEL MAI AL DOILEA BLOGĂR

2) http://www.groparu.ro/ – 27 voturi

Aici se vede îmbinarea ancestrală a Sibiului cu Clujul, aka pancreasul şi ficatul Ardealului, talentul nativ al puiului de pui de pui de pui de oier împreună cu fineţea brînzeturilor domneşti, compotul poporului român fiert pe aragazul civilizaţiilor europene, cu adevărat un prunc din spermatozoizi campioni cum numai peste Carpaţi se poate depista. Este un moment istoric că avem ocazia minunată să recunoaştem cosmic şi să apreciem universal acest fenomen, pe GROPARU.

Locul 1 adică I, medalie de aur cosmic, CEL MAI AL ÎNTÎIUL BLOGĂR

1) http://www.jeg.ro/ – 40 voturi

Prinos de recunoştinţă aduce spaţiul extraterestru părinţilor săi din rasa umană pentru această creaţie de-a dreptul divină care este Darius, excepţionalul şi minunatul nostru ctitor de bloguri, acest talent al intersecţiilor de talente, acest rapsod al durerii că există, acest trubadur al eleganţei zbuciumate printre bieţii calici mintal ce îl înconjoară spumos, acest absolut simbol al performanţei nelimitate şi al credinţei în pătrunzătoarele cotloane ale propriei sale minţi diabolic de sinceră, acest pedestru nărăvaş prin inteligenţa mileniului său..

O producţie intimă NENEA COSMOS 2007 – marcă stelară de tradiţie

9 responses to “Premiile Kocmoc Bacsi 2007 – Cel mai mişto blogăr

  1. D, să îmi trimiţi adresa pe mail dar să mă anunţi cînd o faci pentru că eu nu prea îmi citesc mailul. Tre să îţi trimit cartea aia, ştii tu, premiul…

  2. Considerente ştiinţifice asupra concursului:

    1) Au fost înregistrate 126 voturi, cea mai mare parte venind din Cluj, numa’ nu mă întrebaţi cum mi-am dat seama – declar oraşul Cluj Capitală Cosmică a anului 2007. Aplauze. Artificii. Dans.

    2) Concursul a durat mai multe săptămîni, deci a fost un concurs îndelungat. Felicităm competitorii pentru rezistenţa înverşunată cu care au dormit liniştiţi. Urale. Îmbrăţişări. Plecăciuni.

    3) La posturile şi paginile concursului au fost date 5148 clickuri, adică 15% din activitatea acestui blog din ultimile 4 luni. Au fost aprobate 576 comentarii, circa 11% dintre clickuri. Vă mulţumim vouă, celor care aţi citit, aţi dat click din greşeală, aţi votat, aţi încercat să votaţi, aţi comentat şi aţi promovat leapşa şi apoi concursul pe blogurile voastre. Nu în ultimul rînd mulţumim competitorilor, celor care i-au propus, juriului adică mie, publicului, lu’ nea ăla care a inventat blogul, lu’ nea ăla care a inventat concursurile, lu’ nea ăla care a inventat şi premiile să îi mulţumească jeg, inventatorului internetului, ăluia cu curentul electric, ăluia cu scrisul actual că dacă nu băteam cuneiforme în monitor, soacrei mele care după cum vedeţi a susţinut aceste olimpiade dar nu ştie nimic, mulţumiri familiei mele că mi-a dat voie să apăs pe butoane de mic la sonerie să intru în casă şi m-am antrenat toată tinereţea pentru tastatură, ştiam să sun la uşă cu toate degetele. Regrete, Peace, Vivat, Vivat, Vivat.

    4) Mulţumiri lui junior că m-a lăsat la treaba mea la calculator astfel încît am terminat şi concursul, şi al doilea starcraft, el încă moşmondind prin primul că e mic şi nu ştie să citească în engleză. Nevastă, te iubesc!

  3. Prieteni! Cândva, în Noul An, nici prea devreme – să par dezinteresat, nici prea târziu – să nu se creada c-oi fi uitat, îmi voi accepta premiul, într-o ceremonie festivă pe care departamentul meu de PR, adica eu, o va publica oficial.

    Departamentul meu de corespondenţă – eu – va trimite şi adresa.

    Fiindcă sunt Sărbătorile şi fiindcă sunt Sfinte, nu voi contesta rezultatul şi vom lăsa astfel voia firii. (nu ştiu ce-i aia, acuma am inventat-o, nu cereţi lămuriri)

  4. si noi il pupam pe nenea si vrem sa declaram ca premiul (macar 3) il meritau de fapt vis urat si denisuca, fiindca ei sunt un cuplu mai de bloggeri decat noi, macar si pentru faptul ca ei au doua bloguri.

    deci il meritau ei, dar noi n-o sa renuntam la el!

    si felicitari pentru organizarea concursului si mari felicitari si celorlalti bloggeri care au participat si condoleante Groparului, pe care noi l-am vrut pe primul loc, dar n-a fost sa fie, fiindca stim cum ii ia Darius cu japca pe oameni si ii pune sa voteze si felicitari si lui Darius, pentru ca exista! :)

    la multi ani frumosi, ppl!

  5. Săru’mâna pentru cele treişpe voturi şi felicitări câştigătorilor!
    Lamulţeani, alea alea, io acu mă duc la somnnnn… zzz…

  6. Kocmoc – „m”-ul ăsta este, de fapt „t”.

  7. …eu, in nemernicia mea…

    …ca un caine turbat…

    …am muscat…

    …locul 2.

    Multumesc sustinatorilor, felicitari invingatorilor, numa’ ghine, rau la nime’!

  8. prea adinc pentru mine acel t, submarinistic as putea spune. de artisti completi s-a mai auzit, dar doar postmortem. si daca imparatesele isi scriu uneori si rangul, alteori nu, atunci la spam al lor comentariu ajunge, dar si recuperarea din zloata este ca si cum as fi gasit un diamant…

  9. Pingback: RoBlogFest - turul 2 at Gramo`s World

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis