Marele premiu cosmic!

premiu.jpg

Urez mult succes competitorilor în aceste ultime zile ale concursului. Pe 1 ianuarie 2008 tragem linia şi dăm premiul!

2 responses to “Marele premiu cosmic!

  1. Mama cat ai tras de premiul asta :)

    Sunt curios care va fi finalul.

  2. Sa stii ca n-am uitat ca am promis si eu un premiu, l-am cumparat si iti voi trimite o poza s-o pui pe blog, da’ numa’ nu acum, ca mai am zece minute pana plec in lume cateva zile, deci drum bun mie.

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

