Alo, domnu’ Darius!

Premiul, băi vedetă, tre’ să-ţi dau premiul, trimite şi tu o adresă, alea alea, tu crezi că mai stă mult Nea Mecena cu premiul ăsta aşteptîndu-te pe tine tu, artistul, geniul, perfectul? Ai cîştigat, acum fă-ţi datoria de căştigător, că dacă pînă la sfîrşitul lunii nu te manifeşti să îţi iei premiul o să îl dau următorului! Mai ales că lumea zice spunînd exprimări cum că el ar fi trebuit să cîştige concursul. Darius, fii bărbat! Recunoaşte-te cîştigător, treci peste supărări, şterge-ţi lacrimile victoriei. Capul jos! Ia-ţi premiul!

4 responses to “Alo, domnu’ Darius!

  1. Da’ io am mai scris odată adresa, prostea:

    Redacţia Jeg
    în atenţia domnului Darius Groza

    str. Traian Moşoiu, nr. 48, ap. 24
    400132 Cluj-Napoca, jud. Cluj

    Da’ să trimiţi cu din aia să mă duc la poştă că de mi-o pune pe jos în casa scării (cartea), mi-o şterpeleşte cineva.

    Şi voi pregăti şi filmul de acceptare. Te iubesc, săr’-na.

  2. prostea banuiesc ca e ceva de bine la voi in ardeal.

  3. am facut aseara pachetul, am pus adresa, mai trebuie sa ajung si la posta ori acum sint inca la serviciu.
    Va fi, Dariuse, va fi!

  4. Este de foarte bine, prostea, carevasăzique.

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

