10+10 – Victor Ciutacu

10 întrebări: Nenea Cosmos. 10 răspunsuri: Victor Ciutacu.

1) Te consideri prieten cu multă lume. Să luăm cazuri recente, Orban şi Oprescu. La ce le foloseşte lor prietenia cu tine?

Poate-s eu naiv, habar n-am. Cred că le-a folosit în momentele când toată lumea-i călca-n picioare, iar eu – din naivitate, prostie, idealism, habar n-am – am simţit nevoia să le fiu aproape. Eu ştiu cum e să fii căzut şi să nu-ţi mai răspundă nimeni la telefon. Sper să le folosească pe viitor…

2) Ai fost pe la guvernare şi nu oriunde ci la mustăria cu privatizări. Cît de prost poţi să fii tu încît să nu îţi fi luat o făbricuţă veche pe undeva?

După logica asta capitalistă, foarte prost. In logica asta băsesciană, foarte deştept. Sau confortabil, dacă vrei, în contextul în care (încă) n-am ajuns pe la DNA.

3) Nu muncim prea mult?

Ba da. Şi nu ştiu la ce ne foloseşte. Cu siguranţă, însă, oligarhilor le foloseşte al dracului de tare.

4) Cum eşti tu un Nostradamus plătit de oligarh te rog să enumeri 5 senatori sau deputaţi de Bucureşti care vor cîştiga la toamnă pe uninominal.

Habar n-am care-s de Bucureşti. Bănuiesc că Năstase, dar din câte ştiu va candida la Dâmboviţa.

5) Care sînt următoarele trei fiare politice după Iliescu şi Băsescu?

Oprescu, Năstase, Micky Şpagă.

6) De ce încă mai este interesantă politica?

Fiindcă naivii încă mai speră…

7) Asta e întrebare de oracol, dar merge. Dacă mîine nu mai există Jurnalul şi Antenele te duci în politică sau la alt oligarh de presă?

Probabil la alt oligarh. Dacă-şi va călca pe mândrie. Ce dracului să caut eu în politică? Mă vezi pe mine pupând condurul sultanului?

8 ) Cum crezi că ar trebui să se implice societatea civilă şi vorbesc de oamenii obişnuiţi, nu de ONG-uri, pentru forţarea unei evoluţii mai rapide a calităţii vieţii. A calităţii vieţii, nu a bunăstării.

Să mor dacă ştiu. Cred, dacă tot trebuie să răspund, că fiecare în sine trebuie să se ocupe de creşterea calităţii vieţii lui. Însumate sau mediate, calităţile astea individuale dau calitatea colectivă.

9) Ce pasiune mai poţi avea pentru fotbalul intern şi cum ai ajuns să fii dinamovist?

Nu mai am nici o pasiune pentru fotbalul intern. Cu Dinamo ţin de când mă ştiu, e o chestie naturală.

10) Ai vreo şansă să alegi între o serbare la şcoala juniorului şi o şedinţă foarte importantă în redacţie?

În principiu, serbarea juniorului, măcar atât să-i ofer. E drept că, de la ultima, după ce era să ies cu capul prin geamul taxi-ului, mi-am zdrelit genunchii şi am dus florile pentru învăţătoare, am plecat să văd România – Italia. Asta după ce plecasem de la şedinţă…

www.ciutacu.ro

 

7 responses to “10+10 – Victor Ciutacu

  1. foarte interesant. in topul wordpress apare acest articol cu 3 taguri, adica apare in plus *Hotele na Świecie*

  2. Total de acord cu antevorbitorii mei :)

  3. ti-am zis ca esti bun si pe val, ai generat trafic maricel pe blogul asta si ai intrat pe locul 47 in top wordpress nefiltrat, n-am mai vazut demult pe acolo un blog romanesc.

  4. Valoarea nu asteapta numarul anilor :))

  5. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  6. „ocul 47 in top wordpress nefiltrat, n-am mai vazut demult pe acolo un blog romanesc.”

    Fără supărare, mai uită-te şi vei vedea!

  7. da, bine. nu vorbeam de ratingul meu, vorbeam de ratingul lui Ciutacu.

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

