10+10 – Krossfire

10 întrebări: Nenea Cosmos. 10 răspunsuri: Krossfire.

1) Scrii foarte mult. Scrii coerent. Scrii bine. Tu chiar crezi că citeşte cineva?

M-am gandit eu ca sunt grafoman dar mi-am zis ca nu prea are sens oricum expresia si am continuat sa-mi scriu autobiografia de 8000 de pagini. In general ma cam prind dupa comentarii cine a citit intreg textul insa nu ma supara nici lectura pasagera. Am posturi pe care nici eu nu mi le-as citi pana la capat.

2) The good, the bad and the ugly. Alege-ţi poziţia!

The better.

3) Eşti un invitat oarecare la o nuntă. Ţi se face dor de blog?

Depinde de cat de nasoala e nunta, de cat de sclipitoare rochia miresei si de cat de talentat manelistul care face atmosfera. E suficient sa ma irite destule chestii ca sa vad lumea prin ochi de ”blogger”. O fata naiva care da din fund se transforma intr-o ”primata pierduta printre bivoli”, muzica devine ”zgarietura de pisica pe folie de staniol”, etc. De fapt, nu imi e prea des dor de blog insa simt nevoia sa scriu destul de des (fie ca sunt sau nu iritat) si cam 60% din texte ajung pe blog.

4) Cum se face că toţi inginerii din şantier pe care i-ai cunoscut arată impecabil sub hainele de protecţie dat fiind că toţi inginerii pe care îi cunosc eu după o zi de muncă au beton sau vopsea pînă în chiloţi?

Cred ca e chestie de perspectiva. In general cand ma uit la inginerii de pe santier folosesc o lentila telescopica pentru cercetari lunare.

5) Nu ştiu de ce dar am senzaţia că asculţi Phoenix. De ce?

Nu stiu de ce ai senzatia. Am ascultat Phoenix la un timp si destul de mult in copilarie dar odata cu maturizarea muzicala mi-a cam trecut (nu ca muzica lor ar fi imatura). Pentru mine o sa ramana mereu trupa la care au cantat Baniciu, Kappl, Neumann, Tandarica si ala ragusitu’ care nu stie sa scrie un solo de chitara dar i-a concediat pe toti.

6) Ştiu că în sinea ta ai dori să scrii un scenariu de film. Nu te întreb ce subiect ai alege, e prea simplu. Ce subiect nu ai alege?

M-ai prins cu filmu’, intr-adevar o viziune cosmica. Probabil ca nu as scrie un film despre ovare sau menstruatia universala.

7) Şi tu, ca şi mine, te pricepi la toate. Eu sînt semidoct. Tu unde te situezi?

Geniu de rezerva.

8 ) Să zicem că eşti directorul unui penitenciar. Care ar fi prima măsură luată?

L-as transforma intr-un parc tematic comunist.

9) Ai şansa să recomanzi aici un blog. O foloseşti?

Nu, pentru ca ar fi prea multe de recomandat si pentru ca imi e lene sa gandesc la ora asta.

10) Aceasta fiind ultima întrebare, dă şi tu un ultim răspuns.

Varza, barza, viezure, manz…

www.krossfire.ro

 

5 responses to “10+10 – Krossfire

  1. chiar foarte impresionant as scrie, la modul cel mai sincer. sursa de inspiratie pentru jurnalisti ar trebui sa fie. cum sa pui intrebarile altfel. Intrebare numarul 10 e originala? Nu am mai intalnit-o pana acum …

  2. nu, intrebarea nu este originala. e furata de pe internet de la vreun dibaci. am dat search pentru ea trei nopti intregi.

    tot capitolul se numeste Noninterviuri, deci aceste intrebari si raspunsuri nu au legatura cu gazetaria.

  3. @ nenea – imi permiti sa folosesc ultima intrebare in interviuri „reale” de gazeta?

    Noninterviuri da interviuri. Categoria bate lung interviurile plictisitoare din gazete. Daca ar fi toate interviurile asa … ce bine am mai trai …

    Nu ştiu de ce dar am senzaţia că asculţi Phoenix. De ce? versus Ce muzica asculti? ….

    Multumesc Nenea Cosmos, am mai invatat ceva … si nu a trebuit sa urmez cursurile facultatii de jurnalism ….

  4. Pingback: Krossfire’s Blog » Eugenia si Romania

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

