Amorurile Buratinei seria 2 ep. 5 (11)

Marele Monolog al Caracatiţei

(scena 1, 2 şi 3)

(Caracatiţa zace fără nici un chef pe un maldăr de perne stelare umplute cu puf de pinguin cosmic. Îşi odihneşte braţele, deci foloseşte telecomanda telepatică pentru a schimba imaginile în timp real pe un ecran gigantic sferic. Dacă încă nu v-aţi prins, camera este sferică şi gravitează în jurul patului stelar, atîta lucru puteaţi să ştiţi şi voi)

Caracatiţa: Nu mai există pic de respect! %&&34 #¤#(()&78!

Caracatiţa: Mă screm să comut realitatea de pe submarinul rusesc pe cel american şi nimeresc pe ăla românesc. Rahat chinezesc. Dacă nici eu nu am tot ce e mai bun…

Caracatiţa (după cinci minute de concentrări telepatice fără rezultat): Şi ca bonus tot ce văd de pe submarinul ăsta galactic e pe dos, răsturnat, nu pricep nimic, trebuie să îmi răstorn patul sau să mă transform în oglindă sau să… să mă ia dracu dacă ştiu ce trebuie să fac…

Caracatiţa: ¤¤344&%&/()90. Ia să mă uit cruciş. Daaa… Deci aşaaa… Ia să îmi aduc eu aminte. Acum cîţiva ani buni Ion conducea submarinul ăsta… I s-a blocat cîrma în jos, mă rog, aşa a găsit-o lăsată de pilotul cizmar, a tras de ea la maxim şi n-a ştiut ce să îi mai facă. Ca să nu se ducă la fund a întors submarinul cu fundul în sus. Pe urmă a luat Traian cîrma şi cum ăla se uită extrem de cruciş cu cei patru ochi ai lui, lucrurile s-au inversat şi pe celelalte direcţii. Submarinul ăsta românesc pluteşte cu fundul în sus şi o ia la stînga cînd crede că o ia la dreapta. Doar Traian mai ştie direcţia, restul sînt ameţiţi complet. Ion rîde. De ce rîde Ion? Păi nici Traian nu mai ştie direcţia deşi ar putea să o vadă cu ochii lui încrucişaţi. De ce nu o mai ştie. A luat un blitz între ochi. Ghinion. Mda…

Caracatiţa (după ce şi-a scos ochii din cap şi i-a pus la loc invers şi pe dos): Aşa… Acum văd… Mă uit prin ceafă cu ochiul stîng în dreapta şi cu cel drept în stînga, cu patul inversat şi cu imaginile în oglindă… Deci Ion şi Traian continuă jocul politic. Bun aşa. La toamnă vor fi alegeri. Bun aşa. Afacerile merg mai bine decît la alţii. Bun aşa. Flota Europa este unită tocmai prin dezbinările de doi bani care o traversează din cînd în cînd. Lecţia europeană este învăţată bine pe submarinul românesc. Şi e foarte interesant cum pluteşte. Cu burta în sus. Ca un peşte mort. Ion şi Traian fac treabă bună… M-am lămurit. Ia să vedem cum mai stă treabă pe submarinul american. Da, de data asta telecomanda a funcţionat. Ceee?

 

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

