Jeg, mult jeg

După o călătorie spaţială (prin spaţiu, adică 3D) cu poşta de la Bucureşti la Cluj, iată că Premiul Nenea Cosmos 2007 a ajuns la destinatar, moment de mare bucurie pentru aceste teritorii vecine şi prietene.

Dacă urmăriţi linkurile descoperiţi că există şi  o fotografie cu premiul dar nu se vede fotografia întreagă pentru că am schimbat în formatul actual cu multe coloane şi s-a ales praful…
2 responses to “Jeg, mult jeg

  1. Bă, chiar vroiam să-ţi zic căci s-au futat toatele-n trecut. Şi ce-i cu tigaia din header?

    Şi cum e cu numărul ăla de era-n carte? Şi săru’-mâna la doamnă.

  2. deci am ales o tema wordpress naspa dar imi e lene sa o schimb iar

    tigaia din header e aia cu care ma duc eu la filarmonica

    numarul acela e ok, doar ca nu sint eu suficient de ok ca sa raspund la el, stau prea atent si prea mult pe telefonul de serviciu

    doamna sa-mi citeasca blogul daca vrea pupaturi pe mina.

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

