Amorurile Buratinei – seria 2, ep.2 (8)

O fleaşcă pentru suflet, inimă şi literatură

(scena 1)

(trei crocodili ies din mlaştină, se aşează la pîndă pe malul apei şi aşteaptă alegerile)

Crocodilul 1: – Ce bine este din nou la soare.
Crocodilul 2: – Nici că se putea să ieşim mai bine din mlaştină. Exact acum este primăvară.
Crocodilul 1: – Am stat destul în spatele termopanelor. Era mult mai cald dar era aşa de linişte…
Crocodilul 3: – Am poftă de ceva proaspăt, m-am săturat de dobîndă.
Crocodilul 1: – Se văd în zare alegerile. Vin încoace. Ne vom alege şi noi cu ceva. Mi-am dorit întotdeauna să pilotez submarinul…
Crocodilul 2: – Trebuie să te transformi în om ca să ajungi pilot de submarine. Ca Ion. Ce zîmbet avea el, cum nu i se vedeau dinţii… Şi zîmbea, zîmbea, hehe, zîmbea pînă i se vedea curul. Dar nici un dinte!
Crocodilul 3: – O să îl luăm cu noi. El stă în faţă ca să atragă alegerile şi noi din spate ne alegem.
Crocodilul 1: – Caracatiţa ştie să facă operaţii estetice. Data trecută mi-a făcut una arogantă. De data asta poate îi iese una mai bună. Dar oare ce mai vrea în schimb?

(scena 2)

(Buratina probează noii săi chiloţi cu vedere la floci în cabina de probă a celui mai nou mall galactic interplanetar de fashion şi fiţe)

Vînzătoarea: – Vai, dar ce bine vă vine! Ce frumos vi se văd flocii! Ce floci frumoşi aveţi! Ce splendoare!
Buratina: – Mă pregătesc pentru alegeri. Anul acesta vreau să intru în politică pe uşa din faţă. Cu flocii înainte!
Vînzătoarea: – Vai de mine, candidaţi?
Buratina: – Da dragă, candidez. Vreau să fiu cea mai futută proastă retardă petardă distrusă alegătoare din submarin. O să votez aşa de aiurea încît toţi piloţii şi agaricii lor vor face pasiune pentru mine şi mă vor declara cea mai proastă alegătoare. Se vor pişa pe mine. Atunci flocii mei vor fi celebri. Dacă vrei poţi să mă lingi în pizdă. Dacă nu, nu.
Vînzătoarea (în sinea ei): – O să mai fac şi eu un credit şi o să îmi fac şi eu floci frumoşi. Poate peste patru ani… (către Buratina): – Să vă împachetez chiloţii?
Buratina: – Nu mersi. Îi păstrez pe mine. Poate mă întîlnesc cu Traian, poate cu Ion…
Vînzătoarea (oftînd): – Vai! Ce romantic!

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

