Dramă în Kocmoc – ep.6

Din seria **Amorurile Buratinei**,

În cadrul programului anticultural **Telenovelele cosmice**,

Nenea Cosmos prezintă:

EPISODUL 6 – Ultimul pilot spaţial

(scena 1)

(în urna de vot, la înghesuială cu alte buletine ştampilate)

Votul lui Traian: Bă, tu de colo, votu’ ăla îndoitu’, al cui eşti mă?

Votul lui Ion: Hai sictir, curiosule, votul este secret!

Votul lui Traian: Te-am recunoscut după cum ai intrat în urnă, ai căzut încet, la stînga, ca de obicei.

Votul lui Ion: Da, ce să zic, acum stabileşti tu  unde este stînga după cum ai căzut în cur…

Votul lui Traian: Păi nu?

Votul lui Ion: Păi nu, imbecilule, nu vezi că tu eşti vot pentru parlamentul eurogalactic şi noi aici sîntem în urna cu referendumul pentru modificarea constituţiei submarinului? (hohote de rîs în toată urna…) Chiorul ăla al tău a încurcat borcanele, tîmpitule…

Votul lui Traian: Da fraierilor, dar să vedeţi ce bine am ieşit în poză! Cum am intrat eu în urnă… şi dealtfel tot caracatiţa numără. Hăhăhă!

(scena 2)

(Buratina, înghesuită în cabina de vot cu încă vreo 200 de alte Buratine, toate la fel de proaste, deci identice, deci nu s-a prins nimeni că sînt mai multe)

Buratina 14: Ba eu ştampilez, ba eu, ba eu!

Buratina 138: A luat cineva votul?

Buratina 65: Buratinelor, hai să ne organizăm, daţi voturile şi ştampila încoace!

Buratina: Şi ce frumos este Traian… Şi ce frumos era Ion… Şi ce frumos va fi…hop, nu va mai fi nimeni. CINE VA FI? CE MĂ FAC? PE CINE O SĂ MAI IUBESC EU?

Caracatiţa: „#¤%3434, proaste sînteţi, dar aşa simpatice…

(va urma)

2 responses to “Dramă în Kocmoc – ep.6

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

