Premiile *Nenea Cosmos 2007* – ziua 4

premii-cosmos-2007.jpg

neneablog.jpg

Se ştie, pe măsură ce apar voturi mai trec eu pe aici şi mai bag cîte un update:

CATEGORII STELARE:

1)
Cel mai prost/stupid/mîrlan/libidinos/retard om politic român
Adrian Cioroianu – 4 voturi
Corneliu Vadim Tudor – 6 voturi
Gigi Becali – 7 voturi
Traian Băsescu – 3 voturi
Călin Popescu Tăriceanu – 3 voturi
Dan Voiculescu – 3 voturi
Mircea Geoană (să lipsească el de aici?) – 1 vot
Varujan (99% şanse să fie vorba de Vosganian) – 1 vot
Ion Iliescu – 2 voturi
Oana Zăvoranu – 1 vot

2)
Cel mai mişto blogger român
denisuca – 2 voturi
jeg – 1 vot
groparu – 5 voturi
gramoscuţitoarea – 1 vot
andreanum – 1 vot
visurît – 1 vot
gogu kaiser – 1 vot
adelix – 1 vot
machiavellian – 1 vot
gramo – 1 vot
spera – 1 vot
radu iliescu – 3 voturi
principiul lui lucifer – 1 vot
pigbrother – 1 vot
sorin tudor – 1 vot
maria andrieş – 1 vot
cropcircles – 1 vot
dadatroll – 1 vot
eaşiel – 1 vot
botache – 1 vot
aprozarnet – 1 vot

3)
Cea mai naşpa persoană publică promovată în acest an de media românească – se precizează media respectivă
Laura Andreşan şi Click – 2 voturi
Alina Plugaru şi Libertatea – 3 voturi
Simona Sensual şi Libertatea – 1 vot
Dan Voiculescu şi Trustul Intact – 4 voturi
Irinel&Monica Columbeanu şi B1tv – 3 voturi
Tăriceanu şi Realitatea – 1 vot
Gigi Becali şi OTV – 2 voturi
Ion Iliescu şi WordPress (sau să-l pun pe autor?) – 1 vot
Patriarhul Daniel şi Realitatea – 1 vot
Gigi Becali şi Protv – 1 vot
Bucurenci şi WordPress (adică tot el) – 1 vot

 Dacă la politicienii de la categoria 1 a apărut o uşoară concentrare a voturilor, e clar, sînt puţini şi proşti, nimic nou, iată că la categoria a doua, la bloggeri, nominalizările sînt foarte multe, ceea ce este bine, blogurile sînt diversificate, pe toate gusturile, oamenii sînt subiectivi, propune fiecare ce îi place, e bine. Asta pare a fi şi explicaţia pentru care mi-am făcut şi eu blog într-un final, lipseam din ofertă, nu exista nici un blog de semidoct declarat.

Anunţ important

La sfîrşitul zilei 10 voi alege cîte 10 propuneri din fiecare categorie. 90% conform voturilor de aici. 10% pe considerente personale, că doar sînt premiile mele, adică voi face reglajul fin şi voi explica foarte deschis ce o să îmi trecă prin scăfîrlie. În principiu există şanse mari ca să nu fie nevoie de reglaj fin, dar am de gînd să evit faptul că mîine se hotărăşte tot pesedeul să îl voteze pe Iliescu ca fiind cel mai bun blogger, chestii de genul ăsta.

Se va trece la vot punct ochit, punct lovit. Pînă la sfîrşitul anului. Vot nominalizat, pe blog, cu comment, să se vadă clar cine pe cine, să nu fie discuţii, doar vorbe.

Sponsorii care doresc a se manifesta pot oferi aici, la ei sau aiurea, cînd li se scoală lor, orice premiu serios şi mai ales neserios.

Deasemenea este deja în pregătire unul dintre premiile pentru cel mai mişto blogger, evident că vor fi mai multe.

Revenim la voturi:

ioana – 3 voturi pline.
irina de lîngă miruna – 3 bucăţi.
radu iliescu – 1 vot, la celelalte nu punem nimic pentru că nu am aflat nici o noutate din faptul că toată clasa politică e naşpa, dar chiar pe toată să o premiem noi aici? Ne mai trebuie înjurături şi la anu’.
floaredecolţ – 1 vot, categoriile cu mişto şi naşpa, 2 şi 3, nu corespund pentru votant, cuvintele ţigăneşti deranjează, deci nici nu mai contează că din două propuneri de bloguri aflate la egalitate eu nu pot alege decît niciuna, sau că la categoria a treia este incomplet. Aici sîntem cu tigaia la filarmonică, nu cu violoncelul…
cropcircles – 2 voturi din care 2 chinuite, fetele au dificultăţi majore în a se hotărî, să nu supere pe unul sau pe altul, probleme.
botache – 3 chiftele.
dorin lazăr – 1 bucată vot, la a doua pare a fi o autopropunere, la a treia apreciem poanta dar nu înregistrăm votul.
lilith – 3 cu sec.
copchilulkoma – 2 voturi, la al treilea se există probleme.
anapauper – 1 vot, atît.
ion – 3 voturi. simplu.

***Lume, lume, ea, miruna onorează masa cu o sponsorizare de zile mari, creioane şi carte de colorat pentru cel mai cel blogger. Aşteptăm la ea pe blog poză cu acest superb premiu.
*** cropcircles se alătură sponsorizărilor cu două mămăligi pentru categoriile 1 şi 3, dar după cum a votat la grămadă de nu se ştie cine o să căştige cred că este mai bine să le ducem direct la Parlament şi la CNA, se descurcă ei mai departe, cîte o feliuţă la fiecare să ajungă la toţi…

…Sesizaţi tonul plin de importanţă pe care îl folosesc cînd comentez voturile, pluralul care este, astfel mă simt a fi cel magnific (asta ca să nu vă mai deranjaţi voi să observaţi aceste aspecte)…

9 responses to “Premiile *Nenea Cosmos 2007* – ziua 4

  1. Da, va rog, eu doresc sa sponsorizez acest frumos concurs care m-a sensibilizat, si sa contribui la premiile acordate, oferind castigatorului titlului de „cel mai bun blogger” una bucata set creioane colorate si una bucata carte de colorat, pentru ca sa-si ocupe timpul liber cu ceva frumos.
    Asaaa, si acum langa mine este prietena Irina care ar vrea sa voteze si ea desi nu are blog, si am vazut ca se poate, ca nici domnul Felix nu are blog si a votat. Totusi nu o sa scriu eu aici ce imi spune ea, ci o s-o las sa faca un comentariu doar al ei, sa nu dam de banuit ca ne-am ocupa cu vreo manarie. Multumim.

  2. Irina, prietena Mirunei

    Buna seara. Nominalizarile mele sunt:
    1: Gigi Becali
    2: Groparu ( http://www.groparu.ro – mi-a spus Miruna sa dau link)
    3: Iri si moni, la B1 TV.
    :)

  3. Pingback: Premiile lu’ Nenea Cosmos din anul curent « arcenciel

  4. Eu am o dorinta cucernica de a prepara doua mamaligi. Mai crude, mai arse, cum le vrea fiecare, pentru a fi inmanate castigatorilor categoriei 1 si respectiv 3.

    Cu conditia sa le fie asigurat transportul mamaligilor de la domiciliul meu pana la destinatie.

  5. Buna,

    Nominalizarile mele sunt:

    1. Clasa politica romaneasca
    2. Dadatroll, pentru ca are blogul de doua ori mai lung decat al meu (http://dadatroll.wordpress.com)
    3. Clasa politica romaneasca

  6. Pingback: Fără început şi fără sfîrşit, leapşă. « Fly on the Windscreen

  7. http://aberatiuni.blogspot.com/2007/11/leapsa-nu-mai-stiu-al-catelea-episod.html

    am lasat si eu niste nominalizari, dar daca trebe sa repet, repet:
    1, vadim
    2, groparu
    3, becali si otv.

    hai pupici!

  8. copchilu Koma – http://copchilulkoma.wordpress.com/
    1. Gigi Becali
    2. aprozarnet – http://aprozarnet.wordpress.com/ şi Doru – http://ned879.wordpress.com/
    3. Andreea Marin şi Ştefan Bănică jr (e corect, că unul este mediul care îl promovează pe celălalt)

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

