Premiile *NENEA COSMOS 2007* – ziua 2

premii-cosmos-2007.jpg

 

Pe măsură ce apar voturi mai trec eu pe aici şi mai bag cîte un update:

CATEGORII STELARE:

1)
Cel mai prost/stupid/mîrlan/libidinos/retard om politic român
Adrian Cioroianu – 3 voturi
Corneliu Vadim Tudor – 2 voturi
Becali (şi noi bănuim că Gigi) – 1 vot
Băsescu (şi noi bănuim că e Traian) – 1 vot
Tăriceanu (foarte probabil să fie chiar Călin Popescu) – 2 voturi
Felix (Dan Voiculescu conform dosarelor) – 1 vot

2)
Cel mai mişto blogger român
denisuca – 1vot
jeg – 1 vot
groparu – 2 voturi
gramoscuţitoarea – 1 vot
andreanum – 1 vot
visurît – 1 vot
gogu kaiser – 1 vot
adelix – 1 vot
machiavellian – 1 vot

3)
Cea mai naşpa persoană publică promovată în acest an de media românească – se precizează media respectivă
Laura Andreşan şi Click – 1 vot
Alina Plugaru şi Libertatea – 2 voturi
Dan Voiculescu şi Antena 1/2/3/4 – 1 vot
Simona Sensual şi Libertatea – 1 vot
Dan Voiculescu şi Trustul Intact – 1 vot
Irinel&Monica Columbeanu şi B1tv – 1 vot

Este evident că eu nu am explicat suficient de bine ce vreau la categoria 3 deşi am dat un exemplu prin votul meu. Puneţi şi voi un vip de caca împreună cu instrumentul media care vă deranjează cum îl promovează, da?

12 responses to “Premiile *NENEA COSMOS 2007* – ziua 2

  1. daca dau un caltabos poa’ sa castige tariceanu? :D

  2. nu merci, ca are trigliceride. voteaza si tu sub diverse adrese de mail, ce naiba, tre sa te invat eu?

  3. gasit la andreanum

    tehnium Says:
    November 17, 2007 at 3:52 am
    1. cioroianu
    2. gogu kaizer
    3. alina plugaru@laura andresan. din cauza lor, pisicile mele miorlaie intruna.

  4. gasit la andreanum

    radugo Says:
    November 17, 2007 at 2:38 pm
    1. CV Tudor, deşi concurenţa-i mare
    2. (nu răspund, ca să nu supăr pe cineva)
    3. Dan Voiculescu şi Antena 1/2/3/4 etc.

  5. Pingback: Pentru Nenea « Cei care zambeste…

  6. Si noi ne-am manifestat/ne manifestam as requested, dar cu viteza noastra proprie. Adica da.

  7. macabroo a fost luat in calcul la primele 2 categorii.

  8. Alooo, Nenea Cosmos, radugo a nominalizat pe cineva la 2, doar că n-ai fost atent: persoana nominalizată a fost spera: http://fazedemai.blogspot.com
    Mi-am exprimat şi eu opţiunea, aici: http://gradinariu.info/blog/?p=32
    1 – WC Tudor
    2 – The Lucifer Principle: http://the-lucifer-principle.blogspot.com
    3 – Voiculescu & Intact

  9. tinere padawan, nu il certa pe nenea cosmos, forta e cu el mai mereu… radugo ar putea sa dea un link incoace, nu pot alerga pe 14 bloguri dupa voturi… imi ajunge ca le-am strins odata de la andreanum. in plus el nu transmite linkul unde se string voturile. foarte bine ca se transmite leapsa, dar n-are decit sa numere el rezultatele, cred ca intelegi ca mie imi este peste poate…

    in ceea ce priveste luciferul cu principiu imi poti spune si mie care este bloggerul pe care il propui?

  10. salutare, nene cosmos. când am scris comentariul pe andreanum, nu primisem leapşa şi n-am ştiut că se contorizează şi bietele commenturi. am primit leapşa din altă parte şi m-am răzgândit la mine pe blog: răspunsul meu la 2 este Speranţa – http://fazedemai.blogspot.com/

    te ţin la curent şi cu cei care răspund la leapşa mea:
    Teo – http://hlife.wordpress.com/
    1. Vadim (prost, stupid), Pruteanu (mârlan)
    2. Gramo
    3. Tăriceanu şi realitatea

    Speranţa – http://fazedemai.blogspot.com/
    1. Vadim
    2. mi-a întors favorul, poţi să nu iei în seamă
    3. „am chiulit la orele cu pricina bîntuind prin alte locuri” (pot să-ţi zic că habar n-are cine e Elodia)

  11. Hai să-ţi spun şi eu ce a răspuns cel căruia i-am trimis leapşa (numitul „The Lucifer Principle”, blogărul ăla mişto pe care l-am propus eu ;) , singurul pe care l-am lepşuit, deci ai scăpat de mine):
    1 – Gigi Becali
    2 – PigBrother (aşa îl cheamă); iar adresa este: http://pigbrother.us/
    3 – Patriarhul Daniel, pe toate canalele media

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

