Dramă în cosmos (ep. 2)

Din seria **Amorurile Buratinei**,

În cadrul programului anticultural **Telenovelele cosmice**,

Nenea Cosmos prezintă:

EPISODUL 2 – Galaxia la punct fix – astăzi Bacău

(scena 1)

(pe o pernă de pocher trei piloţi de submarine spaţiale se spală în urechi unul pe altul)

Ion: Nu mă apăsa aşa tare băi cretinule, Emileee! Hooo! Ia cu apă.

Traian: Ţi-am spus să nu îl laşi pe imbecil la masa mea.

Ion: Marş mă cu masa ta, că e a caracatiţei, şi e pernă, necivilizatule.

Traian: Acum e masa mea, că eu joc, şi e masă, nu e pernă! Acum nu jucăm dormind, acum jucăm jucînd.

Emil: Să vă zic eu cum…

Traian şi Ion: Taci!

(scena 2)

(Buratina face înviorarea de dimineaţă, adică îşi numără flocii şi citeşte televizorul)

Caracatiţa: #¤¤¤#¤¤1

Buratina: Dacă vrei să spui ceva atunci spune mai clar…

Caracatiţa: Taci fă că nu vorbeam cu tine 5%6060?, tu numără acolo, ##¤#”=”03434.

Buratina (citind cu voce tare de la televizor) : La Bacău există oameni, ei se fut violent, se omoară între ei, navele spaţiale se prăbuşesc deasupra Bacăului, la Bacău … 8456 floci, 8457 floci, 8458 floci…

Caracatiţa (în sinea ei) : Le-am spus că la Buzău, stagiarii pulii mele, le-am spus…

(scena 1)

Traian: Eu îmi iau submarinul şi mă duc la Bacău să vadă şi ăia o navă care nu se prăbuşeşte.

Ion: Eu îl trimit pe prost să se prăbuşească mişto şi pe urmă vin să mă aplec.

Emil: Eu…

Traian şi Ion: Tu taci!

(scena 2)

Buratina (citind cu voce tare de la televizor) : 9229 floci, 9230 floci, 9231 floci, la Bacău soseşte submarinul condus de Traian, cel mai mîndru submarin care a survolat vreodată Bacăul, acest mirific loc al Universului cunoscut, iată, oamenii nu se mai fut violent, oamenii nu se mai omoară, navele nu se mai prăbuşesc de cînd a căzut prostul, 9232 floci, 9233 floci, 9234 floci…

Caracatiţa: ¤¤#38948

Buratina: 9235 floci, 9236 floci, 9237 floci…

(scena 3)

(deasupra Buzăului un submarin intergalactic poliastral megauniversal gravitează geostaţionar şi transmite prin megafoane, subliminal, de la preot la om, prin galacticnet şi prin telefonul fără fir)

Preabucurosul: Binecuvînteeeaaazăăă Doamne pe robii tăi din Buzău şi iartă-i Doamne că se omoară între ei şi fac sex violeeeeeent…

(va urma)

scrie apăsat, dă tot din tine, fii deschis

