La andreanum, gramo, petria şi la mulţi alţii a dat buzna în bloguri marea petiţie către guvernul României cum că ei nu vor Catedrala Mîntuirii Neamului.
Băi ăştia, dar pe MINE m-aţi întrebat? Aţi cerut voie să vă plictisiţi împotriva edificiului respectiv? Mi-aţi deschis pofta la scandal!
Ca argumente geniale aducem la cunoştinţă publicului urmatoarele:
1) Majoritatea ortodoxă iar îşi face de cap. În stilul acestei idei în curînd o să îmi fie jenă că sînt ortodox, gras, fumător, heterosexual, şamd, se există o mare modă în a nu mai fi bine să fii majoritar în ceva, pur şi simplu deranjezi minorităţile care îşi doresc ele să aibă drepturi ca de majoritar, numite egale şi băgate în seamă peste poate. Bine mă, de mîine sînt ateu, slab, nefumător, homosexual deci perfect şi va trebui să mă alegeţi preşedinte, moment în care tot pe marinarul ăla hăhăit, beţiv, curvar, pervers şi portocaliu îl veţi vota, că de aia vă simţiţi intelectuali, să vă daţi cu dreptu-n stîngu şi nu cu stîngu-n dreptu’.
2) Chestiunea este propusă de PRM. Bravo lor, cînd alţii îşi numără ouăle, vapoarele, cisternele şi motocicletele peremiştii îşi văd de targhetul lor, poate prind şi nişte contracte în afacerea asta, nu?
3) BOR face ce vrea în ţara asta şi îi stoarce de bani pe politicieni cu promisiunea că îi va ajuta în campania electorală. Chestia asta bănuiesc că se întîmplă peste tot. Chiar dacă nu, după cum este majoritatea oamenilor politici pe care îi tot votăm, tot aşa ar trebui să fie şi cealaltă conducere, aia spirituală, cine se aseamănă se adună şi noi îi aplaudăm ca apoi să îi criticăm, fiecare pe imbecilul său preferat. Cînd va fi prezenţa la vot formată doar din membri de partid înseamnă că refuzăm situaţia, pînă atunci înghiţiţi mai cu talent…
4) BOR stă pe un purcoi de bani, ar avea tot ce trebuie să îşi facă Catedrală. Deja aţi ratat un prim pas, aştept cu interes locaţia acesteia, sînt curios dacă terenul respectiv este proprietatea actuală a BOR şi după ce îi aflu suprafaţa şi înmulţesc cu preţul zonei o să descopăr adevăratul cadou.
5) Marea brînză cu care vă ofuscaţi toţi este suma aia ridicolă de 30 milioane RON, adică sub 10 milioane EURO, păi numai din credite nerambursabile nefolosite pierde ţara de multe ori mai mult, contractul cu Bechtel tocmai sare spre 7 miliarde autostrada, bordurile schimbate prin toate oraşele ţării de toţi Videnii rup bugetele locale, le ştiţi şi voi pe toate. Ce să zic, un euro jumătate de cetăţean, 5 RON, pînă şi un cerşetor poate da banii ăştia, zgîrciţilor.
De ce vreau eu catedrală?
1) De dragul construcţiei în sine, vreau să aibă şi România aşa sau aşa sau aşa ceva, să se mîndrească şi nepoţii noştri că am ştiut şi altceva să facem decît cea mai urîtă clădire mare din lume, vreau ceva la care oricine va privi vreodată să se minuneze, să pricepem şi noi că marile naţiuni - cum ne-am dori şi noi să fim - pe timp de pace construiesc opere de artă de dragul de a le avea, de a îşi arăta puterea în faţa altora, de a epata, de a dăinui. Măcar că alţii ne-au lăsat nouă cîteva repere al căror număr avem datoria să îl creştem permanent.
2) Pentru că toţi construiesc haotic turnuri de birouri, vile fără străzi, făbricuţe între case dar din dezordinea asta nu vrem să ne permitem şi micul lux de a ceda în faţa nevoii de a construi de dragul de a construi ceva poate majestuos, poate grandios, ne lipseşte impulsul creativ pe care îl au poeţii, pictorii, toţi creatorii de frumos a căror muncă este contextual apreciată şi care îşi riscă în prostia lor un trai normal în schimbul plăcerii de a se minuna de cît de mult se pot uneori chinui singuri dar care la final pot spune: Eu.
3) Este Catedrala Neamului pentru că este făcută din banii neamului, aşa ne aparţine. Ce vrem noi de la Biserica Ortodoxă Română ne este clar dar este diferit de problema construcţiei, însă o biserică se ridică din banii comunităţii şi prin timp aparţine comunităţii, sau cumva voi nu numiţi Bisericile pe care le ştiţi ca fiind Biserica din Braşov, din Arad, din Constanţa sau din Iaşi, adică ale noastre, pricepeţi? Ele rămîn în moştenirea României, nu confundaţi administratorul cu adevăratul proprietar.
4) Să daţi un leu pentru Ateneu vi s-a părut o cerere corectă dar prea multa carte care v-a intrat în cap nu vă mai lasă să faceţi o biserică de drag pentru că vă enervează preoţii zilei?
Reţineţi, locaţia este singura problemă a catedralei, nu a o face sau a nu o face. Catedrala trebuie făcută.


















48 raspunsuri so far ↓
casargoz // octombrie 8, 2007 at 11:06 pm
O mare greseala!
Gramo, andreanum, petria au dreptate, Catedralele s-au demodat.
Si apoi cine mai are timp sa stea 130 de ani sa vada catedrala construita.http://www.catedrala.ro/
In schimb ideea de mall bisericesc mi-a placut, in Bucuresti studiile de marketing au demonstrat ca nu sunt suficiente mall-uri. Eu sunt pentru, deoarece ideea ca in catedrala vor fi WC-uri mi se pare originala:
- grupuri sanitare B+F
- cripta cu 16 locuri pentru personalitati bisericesti
Singurul argument pe care-l am contra este faptul ca lifturile de la mall-ul bisericesc mi se par meschineŞ
lifturile hidraulice de 6 persoane
Desi are o serie de dotari peste Plazza Romania:
“Pentru presa si operatorul tv. s-a amenajat un spatiu alveolat in fata amfiteatrului corului si o camera in zona sudica a altarului cu scara de acces. Parapetele galeriilor de la etaj se vor trafora cu elemente florale de influenta brancoveneasca.
Peste exonartex se inalta turnul clopotnita cu orologiu si spatiu pentru 7 clopote montate la catul superior.
Turistii care doresc sa admire zona inconjuratoare pot urca la balconul turlei centrale cu ajutorul lifturilor si al celor 4 scari.”
Ma deranjeaza mult faptul ca nu are IMAX.
Acum faptul ca precum orice mall va fi construita din beton si gresie +faiantza, nu e iesit din comun s-au mai vazut pe la Paris. Dar cum va putea mall-ul BORsa concureye Cathedrall Plazza, nu e cam mică?
De aceea cred ca blogg[ri ar trebui să străngă fonduri pentru IMAX, şi lifturi.
Din păcate nu rea pot sa iau parte la nici una din campanii, ma duc să mă uit cum se construiesc două blocuri în politehnică, 14 etaje.
Promit sa ma urc la ultimul etaj si fac poze catedralei.
nenea cosmos // octombrie 8, 2007 at 11:20 pm
catedral plaza are sub 20 de etaje daca am retinut eu bine, tower center parca vreo 24 iar acum se pune problema unui turn de 30 si ceva pe la piata scinteii. oricum o sa descoperi ca aceasta catedrala devine si o lucrare inginereasca foarte interesanta, nu seamana cu un office building, este atipica, chiar provocatoare.
Andrei Crivat // octombrie 8, 2007 at 11:37 pm
io sunt de-acord cu tine, bai nene. si io vreau o maretie de catedrala. ziceam si la andreanum, si aia care au facut san pietro la roma, precis ca au avut oponentii lor la vremea aia. totusi, oponentii s-au dus, si san pietro a ramas cel mai mare monument crestin din lume. la fel stephen’s dom din viena, sagrada din barcelona si o infinitate de altele. si eu vreau catedrala, vreau un monument frumos care sa ne defineasca peste 100 de ani. Nu vreau sa vina turistii japonezi sa vada doar Casa Poporului in bucuresti. si da, exista si altele - castelul huniazilor, chestii, trestii. da’ nu vad in asta un motiv sa nu facem altele.
sceptik // octombrie 8, 2007 at 11:53 pm
fain articolu’…
casargoz // octombrie 8, 2007 at 11:56 pm
Super lucrare, mai ales ca e construita pe dealul arsenalului, iar arsenalul dupa cum stim se tinea la beci:)
Asadar va fi o catedrala cu o fundatie extrem de adanca!
Iar diferenta o fac materialele de constructii, si nu cred ca vor folosi altceva decat beton, si cum rezistenta betonului scade intr-o perioada determinata de timp, s-ar putea sa fim suficient de norocosi ca pe langa contruire sa mai vedem si demolarea sau/ consolidarea.De gustibus!
Lucrare inginereasca e hotelul din Dubai, nu un open space in stil brancovenesc.
sumomanu // octombrie 9, 2007 at 12:30 am
in situatia in care BOR reprezinta una din cele mai de succes afaceri din tara asta,posedind o avere evaluata la citeva sute de milioane de euro, a finanta un asemenea proiect pe banii statului e ca si cum i-am oferi si lui Patriciu o donatie ca sa-si mai cumpere un lant de benzinarii,nu care cumva sa-si cheltuie omul miliardele, acumulate cu atita truda, din pusculita proprie…..
david0ff // octombrie 9, 2007 at 1:06 am
cosmos…neica…tu realizezi ca e facuta din banii nostri nu?
eu as prefera sa foloseasca alea 30 de milioane pentru altceva…un stadion nou ar merge bine…
WhiteWolf // octombrie 9, 2007 at 2:59 am
Are dreptate nenea moshu’. Chiar are !
Ma enerveaza el cu interfata asta in care trebuie sa-i dau zoom la fonturi (tot Firefox-u sa traiasca ) ca sa si vad ce scrie da’ de aici incolo e absolut indubitabil ce zice.
@davidOff, oricum ne-o trag in kur pe banii nostri an dupa an…dupa an…dupa an…. Si niciodata de “alea 30 de milioane” nu s-a ales decat un praf de ne ia cu tuse cand ne platim taxele si impozitele.
Sa faca, nene, sa faca si ceva ce ramane, ceva ce tine mai mult ca bordura si putin mai nehidoasa decat Casa Boborului sau a “Scanteii”.
alexandru petria // octombrie 9, 2007 at 7:28 am
Ai stil în argumentaţie. Dar rămân la părerea mea.
balauru // octombrie 9, 2007 at 9:29 am
e nevoie mare de religie, e nevoie mare de catedrale, de simboluri marete. 10 milioane de euro sint bani marunti care oricum, in loc sa fie “ciupiti” macar lasa ceva in urma lor.
warsongu // octombrie 9, 2007 at 10:19 am
or sa faca un cacat. o sa arate ca oribilitatile alea de biserici din beton si tabla care au aparut ca ciupercile pe dupa blocuri, doar ca mult mult mai mare, in prostul gust specific. vremea catedralelor sa dus, si ca de obicei noi am pierdut momentul fiind prea ocupati, dupa cum spune balauri sa ne multumim cu putin. vor sa faca totusi, atunci sa faca ceva cu adevarat unic, nu basina aia. fa frate ceva care intradevar sa te punan cur, si atunci iei mau tuturor si poti sati faci si mismasurile cu bani. faptu ca nau facuto ceapa ruseasca arata ca mai e o sansa, dar sincer, tot ca un cacat arata.
warsongu // octombrie 9, 2007 at 10:23 am
io raman la parerea mea… nu ne putem caca de foame, da ne spargem in basini.
3 bloace cu neste apartamente pentru amarati si dumnezeu aplauda…asa o sa se pise si el pe catedrala voastra, cum de altfel voi face si eu cu prima ocazie.
balauru // octombrie 9, 2007 at 11:50 am
razboinicule, iti plac cuvintele mari, cred ca te si recitesti de citeva ori.
dar asta e tineretea bat-o vina.
despre palatul poporului s-a varsat mult “noroi” ca e asa si asa, monstruos, oribil, etc.. Iti spun eu, cind vine cineva din Romania, nu romani, povesteste cit de misto e.
Totul e relativ, mai ales prostul sau bunul gust. Adevarat, e de preferat sa o faca un mare artist dar ce o sa iasa, o sa iasa. sint sigur ca o sa aduca bucurie la multi credinciosi.
Tu esti ateu. Daca construiau o mare sala de concerte rock, din partea ta sa fi costat si 500 de milioane, nu?
Lasa vorbele mari, cind vrei sa sochezi, totusi, tii seama de sentimentele altora. A soca pe internet, nu e eroism. Sa te vad ducindu-te la patriarhie cu pancarte, sa tipi in gura mare ca te pisi pe catedrale. Asta ar fi ceva, insa nu-ti recomand. Ramii erou de blog, e bine, toti sintem, nu?
macabroo // octombrie 9, 2007 at 12:13 pm
Si iata cum BOR provoaca un nou scandal.
parsiimpar // octombrie 9, 2007 at 12:35 pm
nenea cosmos
Stii care e primul zgarie nori din Bacau? Catedrala!:)
Sky-Hunter // octombrie 9, 2007 at 12:38 pm
Subscriu la tot ce ai scris mai sus … foarte misto postul tau. Oamenii mai au nevoie si de hrana pentru suflet … In plus, oameni buni! e normal sa ganditzi asa: Noi n-avem sosele, infrastructura, suficiente locuinte … Astea stagneaza ca proiect in fiecare an si an si an - indiferent ca se construieste Catedrala Mantuirii Neamului sau NU, aceleasi probleme le avem …
Cei care-s impotriva nu sunt chiar atat de bine informatzi.
moromete // octombrie 9, 2007 at 12:44 pm
Asta nu-i scandal e disputa prieteneasca… dar daca ramane finantarea si darul de teren si se incpe si constructia imi place sa cred ca punem de o gherila urbana…
Doru Oprisan // octombrie 9, 2007 at 1:06 pm
@DavidOff: Un stadion nou ? Ca sa aiba bravii tineri ai patriei unde sa-si antreneze injuraturile si loviturile de pumn, nu ?
Aplicand aceeasi logica, e evident ca in mall, printre versace si vuitton, s-ar antrena tinerele sperante de astazi - curvele de maine.
Deci prefer catedrala.
david0ff // octombrie 9, 2007 at 1:55 pm
eu nu am o problema cu construirea catedralei in sine…sa o faca…la Glina.
1.in primul rand, nu sunt de acord sub nicio forma cu distrugerea unui parc pentru o biserica.
2.sa o faca Biserica Ortodoxa din banii ei.ca au bani cacalau si vor tot mai mult.. cu 10 milioane de euro asfaltezi cateva artere principale si oamenii sunt multumiti…spunea cineva ca sunt bani putini 10 milioane.Pai atunci sa`i dea BOR, ca ai sigur de unde.
balauru // octombrie 9, 2007 at 2:05 pm
O idee si mai buna. Sa-i dea Becali, isi face propaganda electorala si cistiga si poporul ceva. Dar parca vad ca Jorj stie ca iese presedinte si fara asta.
Trebuie doar sa-l enervati bine si va arata el, construieste zece, nu una.
warsongu // octombrie 9, 2007 at 2:21 pm
balaure, nus ateu deloc…da deloc. asta unu la mana,
doi la mana, daca modu meu de esprimare deranjeaza “credinciosii” cu atat mai bine! nu vreau sa sochez, nam nevoie de blogeala pentru asta.
trei, mama ei de varsta…urat, urat cand vezi oameni cu scaun la cap ca judeca pe atlii dupun blog si varsta pe care sio imagineaza…foarte urat…
patru, hmmm…voiam sa zic ca nu de cei 10 milioane de euro mas lega….ci de sutele de milioane, poate miliarde pe care biserica le consuma altfel decat ar trebui mas lega, de imperiile in constructii si transporturi pe care le detin prea smintitii, umm, sfintii prelati mas lega, si de cate si mai cate… da mie cami mai sare vrun habotnic in cap. oricum ai zis tuu neste vorbe pe la mine si mia cam trecut de dizertatii cu tine. spicuiesc:
“Religia ii tine pe oameni in friu.”
“religia ii invata pe oamenii simpli sa se multumeasca cu putin. Sa creada ca si putin e foarte mult. de aia e asa de importanta in societate. mai ales in cea romaneasca.”
“nu practic religia, cred in Dumnezeu insa in felul meu.
dar asta nu ma orbeste, nu ma impiedica sa vad cita fericire aduce altora, indiferent prin ce fel. iar societatile se bucura de ea din cauza ca tine oamenii in friu, ii tine disciplinati, exista constiinta de bine si rau, intii de toate, datorita ei.”
“Nu fiti naivi. Daca aluia cu 10 milioane pe luna ii arunci “un os “e la fel de fericit ca tine daca primesti un Mercedes. Religia DA ALINARE CELOR CU 10 MILIOANE PE LUNA. Ii face sa se multumeasca cu asta si sa nu ia toporul in mina.”
imi repet si eu raspunsul, si I rest my case for good pe topicul asta:
“E dovada ca romanul se multumeste cu putin. De ce? Dumnezeu hotaraste totul, Dumnezeu a dat, cu asta traim.”
“o doamne, balaure, si tu chiar crezi ca asta e un lucru bun?!? asta e indobitocire… daia traim in tara in care traim, daia toti sifiliticii siau putut face mendrele cu noi, pentru ca asta e gandirea de dobitoc ce nea fost impusa…”
Daniel // octombrie 9, 2007 at 2:32 pm
Dupa cum citesc, multi cred ca Biserica Ortodoxa e vreo institutie privata care-si face catedrale pe bani publici ca apoi sa le vanda pe profit… In caz ca nu stiti, BOR apartine celor care o frecventeaza… in cazul in care BOR n-ar mai avea credinciosi, BOR n-ar mai exista… bisericile nu apartin BOR, ci comunitatilor care doneaza bani pentru ele… si comunitatile nu doneaza bani de dragul BOR, ci tot pentru comunitatea care se duce acolo si se roaga (sau o parte a acelei comunitati) …
In alta ordine de ideii, daca Bucurestiul nu vrea catedrala, cu atat mai bine… sa o faca in alta parte unde oamenii o vor. La Iasi nu cred ca s-ar supara cineva… si decat sa dea Becali bani, mai bine guvernul ca asa stiu ca banii aia au fost munciti si nu facuti prin cine stie ce afaceri… decat sa se duca banii mei pe una bucata asfalt plus trei bucati prin nu stiu ce buzunare ca doar tre sa castige si cineva la asfaltare, mai bine intr-o constructie care va atrage turisti si credinciosi si desi m-as fi bucurat sa avem un Gaudi ca sa proiecteze ceva exatradordiar, sper sa fie ceva care sa-mi schimbe parerea despre Bucuresti macar putin… am fost la Bruxelles si toate cladirile ale de birouri nu s-au comparat cu catedrala Ss. Michel et Gudule…
Dani Barna // octombrie 9, 2007 at 3:15 pm
Catedrala Mantuirii Neamului. Eu as zice ca in formula asta partea principala e Mantuirea Neamului. Eu zic sa urmareasca asta si poate vine si Catedrala de la sine.
balauru // octombrie 9, 2007 at 3:25 pm
Da, religia e un lucru bun. Un alt lucru bun e fotbalul, telenovelele, manelele, oho, concerte rock, tot felul de alte sporturi, etc..etc…
Cind astea nu sint de ajuns, dictatorii bafa forta, teroarea, ca sa tina “liniste” in tarile lor.
Masele trebuie “sa se descarce cumva” sa-si consume energiile negative. Daca s-ar putea face asta numai cu muzica de Jimmy Hendrix, eu as fi fericit. Religia “doaneaza” cel mai mult in directia asta. Dupa aia, recunosc, fotbalul.
De aia trebuie sa o respectam chiar daca nu o practicam.
In alta ordine de idei, romanul are o putere de suferinta enorma. Din cauza asta societatea romaneasca e solida, sigura chiar si cu democratie. La arabi, de exemplu, ii tin in friu cu dictatura salbatica.
Arafat ura de moarte cuvintul “democratie”
nu ti-a impus nimeni nimic. ai acceptat, ai colaborat. de frica si din cauza ca parintii nostri n-au avut de ales. altfel sareau din elicopter fara parasuta
Te rog sa mergi azi la biserica si sa vezi cit de multumiti sint cei care se roaga. am vazut la TV la voi, cum se calcau in picioare sa ia niste apa sfinta de la nu stiu ce izvor. tu nu poti sa oferi altora atit de multa fericire cu asa de putin.
Victor Ciutacu // octombrie 9, 2007 at 4:20 pm
Neica, io nu stiu nici daca vreau, nici daca nu vreau. Sunt gresit?
tractoristu // octombrie 9, 2007 at 4:29 pm
fraza completa este: Arafat ura de moarte cuvintul “democratie” pentru ca avea una chiar sub nas: cea israeliana.
sceptik // octombrie 9, 2007 at 4:52 pm
Eu nu-s ferm convins ca Statu va da macar un leu. Sunt sceptic in privinta asta. Cat priveste parcul nu se distruge nimic: s-a mai discutat despre asta. Ganditi-va ca daca se va construi acolo, dupa ce pleaca utilaje, care, evident vor sifona un pic zona, se va trece la amenajare, deci nu vad cum se distruge…
tractoristu // octombrie 9, 2007 at 4:59 pm
utilajele se pot struni. oamenii, insa, nu; ei pot fi numai convinsi sau prostiti.
dadatroll // octombrie 9, 2007 at 5:05 pm
Eu inteleg ca tu nu vrei catedrala. Dar vad ca lai pomenit pe Gramo. Plecaciune ai facut?
tractoristu // octombrie 9, 2007 at 5:06 pm
nu eu am pus linkul. gramo mi-e indiferent, la fel cum ii sint si eu lui. deci ne avem bine.
sketis // octombrie 9, 2007 at 5:23 pm
genial! subscriu! si eu vreau Catedrala; macar sa moara de ciuda toti… @#$%@#$
Numai bine!
Frobenius // octombrie 9, 2007 at 5:30 pm
Ai dreptate, nene cosmose. Problema nu-i catedrala. Dam banul si-o facem, mai dam un ban si-o vizitam, mai dam inca un ban si-o tragem si-n poza daca o avem. Da-i, Doamne iarta-ma, de bani!
Problema e “locatia”. Zgircitii astia n-au fost in stare sa gaseasca si ei un LOC. Eu asa ghetuiesc. Baimi.
sceptik // octombrie 9, 2007 at 5:38 pm
Da apropos, de banii nostri, finantarea Adunarii Ecumeniste de la Sibiu, pe banii cui s-a facut huh?
http://sceptik.wordpress.com/2007/10/09/adunarea-eretica-de-la-sibiu-pe-banii-cui/
Sau ala era un proiect de interes general?
tractoristu // octombrie 9, 2007 at 5:55 pm
pai voi ati subscrie si cu dracu, numai sa capatati un privilegiu in plus.
ati remarcat ca pe blogul asta se scrie cu pula si cu pizda?
nenea cosmos // octombrie 9, 2007 at 8:24 pm
eu am remarcat…
Emanuel // octombrie 9, 2007 at 8:31 pm
1.Basescu nu e cum l-ai descris tu ci cum il descrie traian Ungureanu in Idei in dialog.Ti-ar prinde cred bine sa mai citesti si astfel de reviste culturale.
2.PRM ProstiaRomaneascaMizerabila sau Moderna(cum vrei)
3.Da asa e multi preoti si multi politicieni au doar interese financiare, meschine.E trist
11.Vorbesti de o minunare tampa, si orgoliu fatal
Iarta-mi ironiile dar coboara-te din cosmos si alte galaxii.
Cu stima :Emanuel
nenea cosmos // octombrie 9, 2007 at 9:44 pm
1) adevarul e ca sint incult
2) e problema ta ce jocuri de cuvinte slabute incerci sa faci, eu nu vreau nimic
3) la virsta ta ai putea sa te exprimi fara zimbilici dar cu virgule
daca astea sint ironii cred ca ai fost corijent repetat la materia asta
Emanuel // octombrie 9, 2007 at 10:46 pm
Nenea Cosmos,
cred ca ai mancat cam prea multa carne de porc cand ai scris opiniile tale.
blogeria poate contine comunicari fara de virgule si chiar far nici un fel de punctuatie
da am fost corijent la ironicologie si de fapt nici nu am datpe la cursuri
ai grija sa nu ti se arda tigaia
tigaia se tine la prepararea porcinelor si nu la cultivarea fortata prin mersul la filarmonica.
nenea cosmos // octombrie 9, 2007 at 10:51 pm
ESTI DESTEPT SI O SCRIU CU LITERE MARI SA IMI INTRE BINE IN CAP
nu-ti mai explic nimic ca vad ca le-ai aflat tu pe toate inaintea mea
:. :. // octombrie 10, 2007 at 12:56 am
Eu cred ca din toata treaba asta cu Catedrala o sa iasa o mare dandana. E clar ca se va construi Catedrala… Si asa apare Dilema (”Stere”, Timpuri Noi). Cine o sa o construiasca? Pai evident constructorii de catedrale, adica masonii… Si de aici dandanaua: sus pe schele Chirovici si ai lui dau cu mortarul si cu caramida in timp ce grupul procatedrala, paradoxal, zguduie scara scandand: Vrem Catedrala! si Jos Masonii…. La randul din spate se aude “Jos Nasoii” :)…
QED…
balauru // octombrie 10, 2007 at 10:45 am
“fraza completa este: Arafat ura de moarte cuvintul “democratie” pentru ca avea una chiar sub nas: cea israeliana.”
turcule, esti de o inteligenta rara, insa esti mult mai priceput la tradus bancuri. eu te-am ghicit de demult ca esti o vipera antisemita, un lingau si un individ fara personalitate. democratia israeliana e una dintre cele mai dezvoltate si corecte din lume. democratia romaneasca e o farsa. In Turcia insa, tu ridici sapunul in hammam la fel ca Arafat, iubitul tau.
WarSong // octombrie 10, 2007 at 12:41 pm
balaure…laso…
hai mai bine sa ne rezumam la catedrala.
balauru // octombrie 10, 2007 at 12:44 pm
eu stiu ca sinteti prieteni si apoi, el a inceput.
catedrala, cind am sa vin in vizita in Romania o s-o vizitez.
A propos, am revazut zilele trecute Le train de vie
mi-am adus aminte de tine si cearta de la ag.
numai bine
Sky-Hunter // octombrie 10, 2007 at 3:46 pm
Catedrala Mantuiri Neamului este o cladire necesara pentru Romania. Macar asta sa se finalizeze ca oricum suntem “Campionii Esecurilor”
tractoristu // octombrie 10, 2007 at 5:48 pm
ohoho, bau-bau s-a simtit lezat. dar ce se pricepe la lipit etichete (parca-l vad lipaind cu limba), pe banda carei fabrici de imbuteliere o lucra?
balauru // octombrie 11, 2007 at 1:48 pm
Contabile, nu-mi duce mie grija, cistig mai bine ca tine. Nici cu orele suplimentare pe care le faci in hammam, la ridicat sapun pe 100 de dolari, nu ma ajungi.
Ce mai face soacra-ta?
oedip // octombrie 11, 2007 at 2:45 pm
io vreu catedrala mah, da de aia cum am scris io sa fie :))
Miruna // octombrie 14, 2007 at 1:24 pm
‘mnezeule, lipsesc o saptamana si gasesc razboi, cu “vipera antisemita”, cu tot tacamu’…mi-e si frica sa zic daca vreau sa nu catedrala. Na, ca nici nu mai zic.
Scrieti un comentariu